slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Μανωλάς: «Είμαι πανέτοιμος να παίξω...» (videos&pics)!




Ο Βασίλης Τοροσίδης έκανε μάλιστα και ερώτηση στον συμπαίκτη του, με τον Κώστα Μανωλά να μιλά με τα καλύτερα λόγια για τον Καραγκούνη, τον Δέλλα και τον...
«Τόρο»!

Με κολακευτικά λόγια υποδέχτηκε τον Κώστα Μανωλά στο πάνελ ο διεθνών σύμβουλος της Ρόμα, Ίταλο Ζάνζι, ο οποίος τόνισε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσουμε ένα σπουδαίο παίκτη, που είναι νέος, αλλά μέσα στον αγωνιστικό χώρο δείχνει να διαθέτει και εμπειρία χρόνων. Αυτό για μένα είναι και το πιο σημαντικό του προσόν ως παίκτης. Είμαστε αισιόδοξοι ότι η συνεργασία μας θα συνοδευτεί από πολλές επιτυχίες...».

Ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού, παρουσιάστηκε διατεθειμένος να κάνει τους φίλους της Ρόμα να… ξεχάσουν γρήγορα τον Μεχντί Μπενατιά (πήρε μεταγραφή στην Μπάγερν Μονάχου)!

Αναλυτικά ο Κώστας Μανωλάς τόνισε:

-Ξέραμε πως σε ήθελαν και άλλες ομάδες, όπως η Γιουβέντους και η Ρόμα. Τι σε ώθησε στην «αιώνια πόλη»;
«Από την αρχή ήθελα να έρθω στην Ρόμα. Ακολούθως άκουσα και τις συμβουλές του Τοροσίδη και του Δέλλα, οι οποίοι μου είπαν πως είναι καλό για μένα να παίξω στην Ρόμα. Αυτά τα λόγια τους νομίζω πως με οδήγησαν στην καλύτερη επιλογή».

-Νιώθεις έτοιμος να κάνεις το ντεμπούτο σου στο πρωτάθλημα;
«Είμαι διαθέσιμος για τον προπονητή μου. Δεν αισθάνομαι 100% έτοιμος, αλλά 120%»!

-Η πρώτη σου επαφή με τον τεχνικό του συλλόγου;
«Ο προπονητής μου με ρώτησε εάν αισθάνομαι καλά και εάν είμαι έτοιμος να μπω στις προπονήσεις. Δεν είπαμε τίποτε περισσότερο αυτή τη στιγμή».

-Ευχαρίστησες τον Ολυμπιακό που δέχτηκε την προσφορά της Ρόμα και αρνήθηκε μεγαλύτερες προτάσεις. Ποιες ομάδες ήταν αυτές που σε ήθελαν;
«Είχα προσφορές από μεγάλες ομάδες. Δεν είναι νομίζω καλό να πούμε ονόματα. Μπορώ να πω ότι η Γιουβέντους έδειξε ενδιαφέρον. Ήταν όμως επιλογή μου να έρθω στην Ρόμα»!

-Γιατί επέλεξες την Ρόμα και όχι την Γιουβέντους; Γιατί διάλεξες το νούμερο 44;
«Για μένα η Ρόμα ήταν η καλύτερη επιλογή, ανεξάρτητα από το πόσο με ήθελε κάθε ομάδα. Εγώ θα κάνω τα πάντα για να πετύχω με την Ρόμα. Διάλεξα το “44” γιατί και το “4” και το “24” ήταν πιασμένα. Το “4” είναι ο αγαπημένος μου αριθμός και γι’ αυτό κατέληξα σε αυτό».

-Αισθάνεσαι ότι μπορείς να παίξεις για χρόνια στην Ρόμα; Μπορείς να καλύψεις επάξια το κενό του Μπενάτια;
«Η Ρόμα είναι ένα μεγάλος σύλλογος σε διεθνές επίπεδο, θα έλεγα πως είναι για μένα μέχρι τώρα αποτελεί το ψηλότερο σημείο της καριέρα μου. Εάν μετά από χρόνια με την απόδοση μου... φέρω στον σύλλογο μια μεγάλη πρόταση, τότε θα κοιτάξουμε από κοινού ποιο είναι το καλό για μένα και την ομάδα.
Ο Μπενατιά είναι ένας πολύ καλός ποδοσφαιριστής, αλλά τώρα ανήκει στο παρελθόν. Εγώ είμαι το παρόν. Ξέρω ότι ο σύλλογος έχει μεγάλες προσδοκίες και συμφωνώ. Θα δουλέψω σκληρά για να μην απογοητεύσω την ομάδα. Η Ρόμα αποτελεί την καλύτερη επιλογή για μένα. Δεν ξέρω εάν θα είμαι βασικός, αλλά θα δώσω τα πάντα, προκειμένου να καθιερωθώ».

-Πώς αισθάνεσαι σωματικά; Ποιος είναι η πρώτη του εντύπωση από την Τριγκόρια και τους συμπαίκτες σου;
«Όπως είπα, είναι 100% έτοιμος! Ολοκλήρωσα κανονικά την προετοιμασία και αγωνίστηκα σε τρία φιλικά. Στο προπονητικό κέντρο της ομάδας, ένιωσα κατευθείαν πως είμαι μέλος μίας μεγάλης οικογένειας. Ο Τοροσίδης με έχει βοηθήσει πολύ σ’ αυτό».

-Πού μπορεί να φτάσει η Ρόμα φέτος;
«Ξέρω ότι οι στόχοι της ομάδας είναι μεγάλοι. Αλλά, το πρωτάθλημα είναι ο πρώτος για όλους μας, ενώ μπορούμε να προχωρήσουμε και στο Τσάμπιονς Λιγκ».

-Μπορείς να περιγράψεις τι παίκτης είσαι;
«Είμαι γρήγορος και δυνατός σωματικά. Νομίζω πως έχω την ικανότητα να διαβάζω τις φάσεις. Αυτό που έχει σημασία είναι να προσαρμοστώ στην τακτική του προπονητή... Το θετικό για μένα είναι πως παίζω σε κορυφαία ομάδα, που έχει μεγάλους παίκτες και θα με βοηθήσουν να γίνω καλύτερος...»!

Η ερώτηση του Βασίλη Τοροσίδη...
Ο Βασίλης Τοροσίδης έδωσε και αυτός το «παρών» στην παρουσία του Κώστα Μανωλά και οι Ιταλοί επιφύλασσαν μάλιστα μια έκπληξη στους δυο διεθνείς παίκτες... Ο «Τόρο» κλήθηκε να κάνει ερώτηση στον συμπαίκτη του...
«Υπάρχει ένα παίκτης από το παρελθόν και το παρόν που σε εμπνέει;», ήταν η ερώτηση του Βασίλη Τοροσίδη...
«Πάντα θαύμαζα τον Καραγκούνη, τον Δέλλα αλλά και τον... Τοροσίδη εδώ στην Ρόμα. Ο Τιάγκο Σίλβα είναι από τους παίκτες που μ’ αρέσει και αγωνίζεται στη θέση μου», απάντησε ο Μανωλάς!

Στο τέλος ο διευθύνων σύμβουλος της Ρόμα, Ιταλο Ζάνζι απάντησε και στην εξής ερώτηση...
-Ποια είναι η θέση της ομάδας για την παραχώρηση του Μπενατια σε σχέση με την απόκτηση του Μανωλά;
«Είμαστε ευτυχισμένοι που έχουμε τον Μανωλά κοντά μας. Με αυτή την κίνηση μας, νομίζουμε πως είμαστε κερδισμένοι. Κοιτάμε πάντα το μέλλον ως σύλλογος, με βάση και τις προκλήσεις που έχει κάθε παίκτης για την καριέρα του. Ο Μπενατια είναι ένα πολύ καλός ποδοσφαιριστής και το λέω αυτό έχοντα δει όλους τους αγώνες της Ρόμα πέρυσι. Τώρα αυτό ανήκει στο παρελθόν. Το παρόν της ομάδας είναι ο Κώστας Μανωλάς»!

lll
lll


Δεν υπάρχουν σχόλια: