Άντε πάλι με την δημοτική κοινότητα Νάξου και την κ. Ξενακη.Επιτελούς ας πει κάποιος ότι τοΜαιο έγιναν εκλογές στη Νάξο
Πριν από χιλιάδες χρόνια, ο Έλληνας φιλόσοφος είχε πει ανάμεσα στα άλλα «Ένας άνθρωπος για μένα αξίζει όσο μύριοι, όταν είναι άριστος"…. Οπότε, μία καλή ευκαιρία μας δίνεται μέσα από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις να συζητήσουμε και κυρίως να ακούσουμε την άποψΕ των … άριστων. Των παιδιών αυτών που ιδρώνουν, αγωνίζονται για να κερδίσουν μία θέση ανάμεσα στους κορυφαίους και στη συνέχεια να λειτουργούσαν ως οδηγοί μίας γενιάς που θα αναλάβει στο άμεσο μέλλον το δύσκολο έργο της ανασύστασης μίας χώρας την οποία εμείς τους παραδίδουμε σε όχι και σε τέλεια κατάσταση… Ο λόγος λοιπόν στην τριανδρία που αρίστευσε όσον αφορά τις Πανελλαδικές Εξετάσεις στο Γενικό Λύκειο Νάξου. Ενός σχολείου που έχει συνηθίσει σε μεγάλες επιτυχίες το νησί και.... φέτος έχει μία σχεδόν ντουζίνα παιδιών και στις τρεις κατευθύνσεις (Θεωρητική, Θετική και Τεχνολογική) οι οποίοι έχουν βαθμό πρόσβασης άνω του 18. Του άριστα δηλαδή... Και το πιο εντυπωσιακό; Μετά από χρόνια δεν έχουμε στην τριάδα και δη στην Θεωρητική κατεύθυνση εκπρόσωπο του ασθενούς φύλου. Κάτι που όπως τόνισε ο Γιάννης Χατζηπέτρος «ε είναι παράδοξο. Προφανώς, δεν … έτυχε». Δεν ξέρουμε εάν έτυχε ή πέτυχε. Η ουσία είναι ότι βρήκαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε σε μία αίθουσα του ΓΕΛ Νάξου χθες το πρωί με τους Αντώνη Κουλαμπά (1ο των πρώτων ανάμεσα στους αριστούχους με βάση τον βαθμό πρόσβασης και καλύτερο στην Θετική κατεύθυνση), Γιάννη Χατζηπέτρο (καλύτερο όλων στην Θεωρητική) και τον Γιώργο Κόντε (καλύτερη στην Τεχνολογική), οι οποίοι έδωσαν τροφή και για συζήτηση με βάση την τοποθέτησή τους όχι μόνο για το σύστημα της παιδείας που ισχύει σήμερα αλλά και για το …μυστικό της επιτυχίας, τη βοήθεια που προσφέρουν οικογένεια, καθηγητές, φροντιστές και τέλος αναφέρονται στο μέλλον τους και την επιλογή της σχολής που θα δηλώσουν ως πρώτη προτίμηση στο μηχανογραφικό δελτίο…
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου