slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

ΜΙΧΑΗΛ ΤΟΥΛΟΥΠΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ


Νησιώτες και   Νησιώτισσες της Νάξου, Αμοργού & Μικρών Κυκλάδων,
Είμαι ο Μιχάλης Τουλούπης, εγγονός  του αείμνηστου κυρ-Αντρέα από τις Μέλανες και γιος  του Γαβριήλ  Τουλούπη και της Στυλιανής  Τουλούπη (το γένος  Κορρέ), από το Σκαδό. Σύζυγος μου είναι η Μαρία Ορφανού από τον Άγιο Αρσένιο. Είμαι πατέρας τριών παιδιών της Ειρήνης της Κατερίνας και του Γαβριήλ.
Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1967 ενώ ζω και....
εργάζομαι, μόνιμα στη Νάξο, από το1987.
Είμαι ιδρυτικό στέλεχος και διατέλεσα για πολλά χρόνια πρόεδρος του Συλλόγου  των Ενοικιαζόμενων μοτοσικλετών Νάξου. Σήμερα είμαι αντιπρόεδρος του Συλλόγου Ενοικιαζόμενων Αυτοκινήτων και Μοτοσικλετών  Νάξου.
Το 2006 εκλέχτηκα δημοτικός σύμβουλος και με αυτή μου την ιδιότητα υπηρέτησα τον τόπο μου από τις θέσεις του προέδρου της δευτεροβάθμιας σχολικής επιτροπής και του αντιπροέδρου του ΔΑΚ Νάξου.
Στις περασμένες βουλευτικές εκλογές νιώθοντας την ανάγκη να κάνουμε κάτι διαφορετικό από το κατεστημένο  συστήσαμε την Συντονιστική Επιτροπή Ανεξάρτητων Ελλήνων  ΝΑΞΟΥ.
Ήταν φυσικό να ανταποκριθώ στο κάλεσμα και στην τιμή που μου έκανε ο Πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΕΝΟΣ να στρατευτούμε και να αγωνιστούμε με στόχο την “Νησιωτική Ανατροπή”, την κοινωνική συνοχή, την οικολογία και τη δημιουργικότητα με Υποψήφιο Περιφερειάρχη  τον ΜΠΕΝΕΤΟ ΣΠΥΡΟΥ.
Αποφάσισα λοιπόν και σε αυτήν την εκλογική  αναμέτρηση να δώσω το παρών, ορμώμενος και από την εμπιστοσύνη που μου δείξατε αναδεικνύοντας με δημοτικό σύμβουλο, γεγονός που αποτελεί για μένα μεγάλη τιμή.
Να είμαι και πάλι στην ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ, ενεργά στα κοινά αφού απεχθάνομαι τις κρίσεις και τα σχόλια που γίνονται από την άνεση του καναπέ.
Οι καιροί έχουν γίνει πολύ δύσκολοι. Για αυτό και τα νησιά μας χρειάζονται ανθρώπους που να αγωνίζονται, που να μην αφήνουν τα πράγματα στην τύχη τους... Απαιτούνται άμεσες πρωτοβουλίες, ενέργειες, αποφάσεις και λύσεις στα προβλήματα των νησιών μας.
Αυτό όμως για να γίνει χρειάζεται μεγάλος αγώνας και διαρκής προσπάθεια.
Μα πάνω από όλα χρειάζεται  πολιτική βούληση.

Φίλοι και φίλες,

Με την εμπειρία που απέκτησα σαν δημοτικός σύμβουλος αντιλήφθηκα ότι ο  δήμος και η περιφέρεια έχουν απεριόριστες δυνατότητες. Όμως για να τις αξιοποιήσεις απαιτείται άμεση συνεργασία των συμβούλων της με όλους τους πολίτες, ανεξάρτητου πολιτικών πεποιθήσεων και προσωπικών επιλογών.
Με όλους εσάς μαζί, πρέπει εμείς οι υποψήφιοι της ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΜΠΕΝΕΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ, από την επομένη των εκλογών της 18ης Μαΐου να αναζητήσουμε όλες τις απαραίτητες λύσεις που αφορούν στα προβλήματα των Νησιών μας.
Προτεραιότητα για μένα δεν υπάρχει.
Όλα τα προβλήματα είναι προβλήματα πρώτης προτεραιότητας!
Στην κοινή προσπάθεια που θα καταβάλω με την περιφερειακή παράταξη τις ΝΙΚΗΣ του άξιου και έμπειρου ΜΠΕΝΕΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ σας καλώ να είστε συμπαραστάτες σε αυτό τον αγώνα.
Πρέπει από κοινού να επιδιώξουμε τη  ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ και τη ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ όχι μόνο στην
Εκλογική  διαδικασία αλλά και στην εύρεση λύσεων και στη λήψη των αποφάσεων, εάν θέλουμε η ενιαία περιφέρεια να βρει επιτέλους το δρόμο που τις αξίζει.
Για να έχουμε και εμείς οι πολίτες των Νησιών  ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την συμπαράσταση στην προσπάθεια μου.

ΜΙΧΑΗΛ ΤΟΥΛΟΥΠΗΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΝΑΞΟΥ, ΑΜΟΡΓΟΥ & ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: