slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΒΑΣΑΛΑΚΗ ΣΤΟΝ ΕΜΠΟΡΟΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ.

Ο Γ.Γ. του
ΕμποροεπαγγελματικούΣυλλόγου
Νάξου  κ Γ. Μαϊτος 
Αγαπητέ κύριε Βασαλάκη. Λένε ότι η εξουσία διαφθείρει τον άνθρωπο. Ο υγιείς άνθρωπος δεν πρέπει να έλκεται από αυτήν ,αλλά να προσπαθεί να έλκεται από άλλα ενδιαφέροντα πράγματα στην ζωή του, ώστε να μην χρειάζεται να πει ψέματα , να συκοφάντηση συναδέλφους , να σπιλώση ονόματα ανθρώπων τίμιων στην ζωή τους για να ανεβεί προσωπικά. Βέβαια η αλήθεια είναι σαν το οινόπνευμα που καίει αλλά κάνει καλό στο τέλος. Και τώρα θα πούμε αλήθειες.
Βλέποντας την απάντηση που δώσατε στον Κύριο Τσολάκη στην σημερινή σας ανακοίνωση και... για να λήξει τέλος πάντων αυτό το σήριαλ πρέπει να απαντήσω σαν ο μοναδικός θιγόμενος εφ όσον μάλλον με τους άλλους τα έχεις βρει. Ο κύριος ΤΣΟΛΑΚΗΣ σας έθεσε μερικά ερωτήματα αλλά αντί για απαντήσεις ρίξατε το μπαλάκι στον Πρόεδρο. Ο Κύριος ΤΣΟΛΑΚΗΣ είναι ένα εκλεκτό μέλος της τοπικής κοινωνίας με εθελοντισμό ,με προσφορά και στον σύλλογο και στα Κοινά του τόπου και μακάρι να είχαμε τέτοιους πολλούς Μήπως σας έθιξε?
Απαντήσεις δεν δώσατε , τυχαίο ? Μα φυσικά δεν είχατε. Θα της δώσω όμως εγώ γιατί ο λαός της Νάξου πρέπει να μάθει την αλήθεια.
κύριε Βασαλάκη πριν αρχίσω την ενημέρωση του κόσμου θα σας ζητήσω να ανακαλέσετε για τις συκοφαντίες ,τις λασπολογίες, τις αιχμές ,τόσο στο πρόσωπο μου όσο και σε όλο το Δ.Σ και τον Πρόεδρο μας .Εγώ σαν άνθρωπος της Εκκλησίας μας που Ο ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΟΣ ΜΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΚ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ με έχει χειροθετήση πριν 4 χρόνια σαν αναγνώστη στο ιερό αναλόγιο και τον ευχαριστώ θερμά για αυτό . Προφέροντας το λόγο του Θεού μας, πρέπει να είμαι άμεπτος καθαρώς , σοβαρός και τίμιος γιατί αντιπροσωπεύω τον λαό εκείνη την ώρα που βρίσκομαι πάνω στο αναλόγιο .Απο το πρόσωπο το δικό μου εξαρτάτε στο Εκκλησίασμα εάν προσευχηθεί σ τον ΘΕΟΝ την ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ και όλους τους Αγίους.Αυτό δεν θα επιτρέψω σε κανένα, να μου στερήσει αυτήν την Θεία Χάρη και την αγαλλίαση της ψυχής μου που αισθάνομαι εκείνη την στιγμή.
Λοιπόν εγώ για το φραστικό επεισόδιο λόγω εκνευρισμού που μου προκαλέσατε γιατί σας ρωτούσα επιμόνως τι ήτο αυτό που σας έκανε να κάνετε αυτές τις καταγγελίες, εσείς επίμονα αρνιόσαστε Αυτό ήταν που προκάλεσε τις μεταξύ μας αντιπαραθέσεις . ΑΠΑΙΤΩ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΤΕ ΣΤΑ ΜΜ.Ε. ΤΗΣ ΝΑΞΙΑΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ. Αυτό θα το διαφυλάξω με κάθε τρόπο ,για τα παιδιά μου ,την οικογένεια μου, τους ανθρώπους που αγαπώ ,τους φίλους μου τους συγγενείς και αυτούς που με επέλεξαν αυτήν την θέση, Αυτές ήτο οι διδαχές των Γονιών μου από όπου και μεγάλωσα..
Και ξεκινάμε κύριε Βασαλάκη. Καταγγέλλεις τον πρόεδρο και εμένα ότι από τις 29/2/2014 απέκρυπτα έγγραφο από τον σύλλογο σαν και αυτό που μας έδωσες.
Από την μανία σου δεν γνωρίζεις ότι ο φετινός Φεβρουάριος τραβάει 28 ημέρες?
Γιατί δεν πας στον Δήμο να ρωτήσεις όποιον θές εάν μου έδωσε τέτοιο έγγραφο κάπου θα έχω υπογράψει για να το πάρω. Πάμε κύριε Βασαλάκη. Γιατί δεν ρωτάτε τους υπαλλήλους η τους δημοτικούς συμβούλους?
Χαζοί ήταν να μου το δώσουν αφού όλοι είχαν υπογράψει εκτός του Αδελφού σου που έλειπε. ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ??? ΤΟ θέμα ήτο 13ον όντως εκτός ημερήσιας διάταξης εγώ πώς θα το ήξερα εφόσον δεν είναι αναρτημένο στα θέματα??? Εσείς το ξέρατε σε 2-3 ημέρες όταν πήρε τα πρακτικά ο Αδελφός Σου. Δεν γνώριζα κύριε Βασαλάκη για κανένα έγγραφο τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού., φέρνεις λοιπόν ένα χαρτί στις 19/4/2014. ΤΟ οποίο το είχατε αποκρύψει εντέχνως 60 ημέρες για να περάσουν οι 50 τις προέγκρισης Το παραδίνεις στην Γυναίκα του προέδρου και φεύγεις .ΤΟ καταστατικό λέει άλλα πράγματα. Αλλά άστο αυτό τώρα .,εσείς το ομολογείτε στην παραίτηση σας. Ο Πρόεδρος μου το φέρνει 19/4/2014 Μεγάλο Σάββατο ,
20/4/2014 ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ.
21/4/2014 ΟΛΑ ΚΛΕΙΣΤΑ.
22/4/2014,23/4/ 2014, είσαστε Πρόεδρος γιατί ο κύριος ΣΤΡΑΤΟΥΡΗΣ έλειπε από το ΝΗΣΙ για προσωπικούς λόγους. Αφού ενδιαφέρεστε για αυτό το τόσο σημαντικό θέμα γιατί δεν ΣΥΓΚΑΛΕΣΕΤΕ ΕΝΑ ΕΚΤΑΤΟ Δ.Σ Σιωπή όμως. Επιδιώκατε κάτι??
24,25, 26, 27, φεύγετε για ΚΥΛΛΗΝΗ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ Ε.ΣΣΕ.
Στις 23 του μηνός πριν φύγετε με ενημερώσατε ότι πρέπει να παραβρεθώ ως αντιπρόσωπος του συλλόγου στην πρόσκληση του ΣΥΡΙΖΑ ΝΑΞΟΥ που θα γινόταν στις 26 /4 στα γραφεία της ένωσης ξενοδόχων Ενώ για το τόσο σοβαρό θέμα τίποτε εγώ πήγα κύριε Βασαλάκη και αυτό φαίνεται από το έγγραφο που έχω δώσει στα ΜΜ. Ε και δεν ξέρω γιατί εντέχνως το αποκρύβουν, σκόπιμα???? Εκεί φαίνετε κύριε ΒΑΣΑΛΑΚΗ καθαρά ποιος εργάζεται πραγματικά για τους συναδέλφους. Εκεί μπήκε για πρώτη φορά θέμα ΥΠΕΡΜΑΡΚΕΡ. ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΙΝΕΜΑ και όχι στην Ε.Α.Σ αλλά και εκεί παραπλάνηση. Βέβαια καταδικάζω κάθε υπερμαχεί από όπου και εάν προέρχεται .Έτσι θα αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα ??Εκτός εάν αποπροσανατολίζουμε τον κόσμο για να κρύψουμε το πραγματικό αίτιο. Εδώ θέλω να πω στους συμπολίτες μου που θέλουν μεγάλα και ξένα ειδικά μάρκετ ότι οι μικρές κοινωνίες που ζουν από ντόπιες παραγωγές και προϊόντα όταν έρθουν αυτά τα ΣΟΥΠΕΡ ΥΠΕΡΜΑΚΕΤ όλα τα χρήματα θα φεύγουν για εξωτερικό ανακύκλωση των χρημάτων δεν γίνεται, προϊόντα όλα έρχονται από το εξωτερικό και έτσι οι μικρές κοινωνίες σαν και εμάς θα έχουμε τρομερό πρόβλημα ανάπτυξης. Για αυτό πρέπει να είμαστε όλοι μια γροθιά. Δεν πρόκειται να ψωνίζετε φθηνά όταν μείνουν 2-3 υπερμαχεί και τι, ξένα .ΘΑ απασχολήσουν 200 εργαζομένους και θα βγάλουν στο δρόμο 300μαγαζιά επί 4άτομα το κάθε μαγαζί 1200 άνεργοι αυτή θα είναι η ανάπτυξη μας???? Και συνεχίζω.
ΔΗΛΑΔΗ το θέμα με το έγγραφο το δουλεύω από τις 26/4.
Εσύ κύριε Βασαλάκη που ήσουν στην ΕΣΣΕ με τον μεγαλύτερο από τους δικηγόρους της ΕΛΛΑΔΟΣ τι ερωτήσεις έκανες, για το μεγάλο αυτό θέμα?? Τίποτα κύριε Βασαλάκη μου απαντήσατε στο συμβούλιο σε κάλυψαν οι προλαλήσαντες. ΤΙ πήγες να κάνεις στην ΚΥΛΛΗΝΗ ΤΙ ΘΕΜΑΤΑ ΕΛΥΣΕΣ???
Του εμποράκου που αναρτήσατε στα σετ ???
Εσύ κόπτεσαι για τον εμποράκο κύριε Βασαλάκη, τι έκανες για τον Ο.Α.Ε.Ε πριν 3χρόνια που ήσουν στο συμβούλιο να ρωτήσουμε τον Κύριο ΣΥΜΕΩΝΟΓΛΟΥ ΠΟΥ ΗΤΟ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟΝ Ο.Α.Ε.Ε ΣΤΗΝ ΝΑΞΟ??? Εσείς θέλατε να κλείσει να φύγει δεν κάνει τίποτα .
Για ρωτήσετε ένα συνταξιούχο πόσες φορές χρειάζεται να πάει για να βγάλει μια σύνταξη??? Χρέη Ο.Α.Ε.Ε. ΜΑΣ χλευάσατε Κύριε Β ασαλάκη που φέραμε τους δικηγόρους και ενημερώσαμε τον Κόσμο ξέρεις πόσες αιτήσεις έχουμε ????
Ξέρεις πόσος κόσμος βρίσκει να ρωτήσει αυτό που τον απασχολεί???
Ταμπέλες , κυκλοφοριακό, αλλαγή καταστατικού ,εσύ δεν ήσουν σε όλες αυτές τις επιτροπές που είναι τα έγραφα οι αποφάσεις που πήρατε??? πόσες φορές σου τις έχω εγώ προσωπικά ζητήσει???? Τίποτα σε όλα . Το μόνο που ξέρετε όχι σε όλα. Έτσι θα λυθούν τα προβλήματα του τόπου?????
Που ήσουν κύριε Βασαλάκη στην ημερίδα για το ακτοπλοϊκό????
Που ήσουν σήμερα να βάλεις θέματα του Συλλόγου στην περιφέρεια Κύριε Βασαλάκη και εγώ στα σάιτ το είδα πήγα όμως και βάλαμε πολλά θέματα εσύ γιατί
Δεν ήρθες??? Για τον εμποράκο ρε γαμώτο όπως αναρτήσατε στα σαιτ.
Τι θέσει έχετε για το λιμάνι της Νάξου????
Είπατε και για τις λίμνες του Αγίου προκοπίου. Θέλατε να παρασύρετε τον σύλλογο σε τάχα ότι υπάρχει πρόβλημα και ενδιαφέρεστε μόνο εσείς . ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΥΧΑΙΟ ???Δεν πιστεύω ότι εσύ είσαι ποιο πατριώτης από εμένα?? . Περιοχή ΝΑΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΛΛΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΕ ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ. Μα αυτό αλλάζει με νόμο όποτε θέλουν θα μου πείτε.
Όταν αλλάξει το συζητάμε. Τότε δεν υπήρχε πρόβλημα ,εσείς το βλέπατε και ξεσηκώνετε τον κόσμο τσάμπα .Έχω πάρα πολλά να σου αναφέρω .Αλλά θα σταματήσω εδώ. ΔΕΝ θα ασχοληθώ άλλο μαζί σου . Εάν το έκανα αυτό το έκανα για να μάθει ο κόσμος την αλήθεια . ΔΕΝ ΣΟΥ ΣΤΕΡΗΣΑΜΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΣ ΕΣΥ ΕΦΥΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΘΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ 2 ΩΡΕΣ ΗΡΘΕΣ???? ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ??? ΚΑΝΩ ΔΕΚΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ . ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΦΕΛΟ ΝΑ ΚΑΘΕΣΑΙ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΤΟΣ ΝΑ ΚΑΘΕΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΛΑΣ ΟΤΙ ΠΑΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ.


ΜΕ ΤΙΜΗ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΙΤΟΣ

Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΕΜΠΟΡΟΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΝΑΞΟΥ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ Ο.Α.Ε.Ε ΕΛΛΑΔΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: