slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Δηλωση υποψηφιοτητας του Γιαννη Φακινου (Μπαρμπερακης),

Δελτιο Τυπου
Την συμμετοχή του στο συνδιασμό του Μανώλη Μαργαριτη "Στροφή στο Μέλλον" για την εκλογική περιφέρεια Ναξου γνωστοποίησε ο Ιωάννης Φακίνος του Εμμανουήλ (Μπαρμπερακης), δημοσιογραφος - επικοινωνιολόγος .
"Η Νάξος για μένα είναι ο τόπος μου και την ξέρω σπιθαμή προς σπιθαμή. Γνωρίζω τις ομορφιές αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει.Από μικρός, ο παππούς μου θρύλος της αντίστασης καπετάν -Μπαρμπερογιάννης του οποίου με περηφάνια φέρω το όνομα του και ο έτερος εργολάβος Νίκος Πολυκρέτης με μάθανε να μάχομαι για το
καλό του τόπου. Ακολουθώντας πιστά τις αρχές της αείμνηστης μητέρας μου Σοφίας Πολυκρέτη και την ακεραιότητα του πατέρα μου γνωστού τραγουδιστή του τόπου μας Μανόλη Μπαρμπεράκη η Ναξος ήταν πάντα το σημειο αναφορας μου. Είναι η πατρίδα μου και θα φροντίσω να φτάσει η φωνή της στα κέντρα αποφάσεων.Με τον Μανόλη Μαργαρίτη σχεδιάσαμε ένα πρόγραμμα ενημέρωσης για τα θέματα που απαιτούν άμεση λύση, τις δυνατότητες για μεγαλύτερη τουριστική ανάπτυξη και τις προοπτικές που ανοίγονται στο μέλλον. Η 25ετής εμπειρία μου σε ΜΜΕ και υπουργεία, καθώς και οι σπουδές μου σε Δημοσιογραφία,Επικοινωνία και Δημοσιές Σχέσεις δεν με απομάκρυναν από το λαό της Νάξου που στήριξε και στηρίζει την οικογένεια μας και ήρθε η ώρα να τους το ανταποδώσω. "


· Απόφοιτος Σχολής Δημοσιογραφίας, Επικοινωνίαςκαι Δημοσίων Σχέσεων

· Καθηγητής Σχολών Δημοσιογραφίας και Επικοινωνίας

· Υπεύθυνος γραφείο τύπου Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων επι 20 έτη

· Πολιτικός Συντάκτης σε κανάλια και ραδιοφωνικούςσταθμούς Πανελλαδικής εμβελείας

· Σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα επικοινωνίας

· Διοικητικο στέλεχος υπουργειου εργασιας - ΟΑΕΔ

· Γνωση Αγγλικής και Ιταλικής γλωσσας 

1 σχόλιο:

Μαργαριτικός.................... είπε...

Βρε αστείε κουλτουριάρη τι είναι αυτά που λες ; για πες μας τώρα τι δουλειά κανείς ; μήπως τρώς τα λεφτά του μπαμπάκα σου ε για πες μας παλιορεμάλη της κοινωνίας , καρεκλοκένταυρε , αντιπάθέστατε ζαβοκορωνιδιάτη!!!!!!!!! Προβάλεις το όνομα του Μανόλη του Μπαρμπεράκη για να πάρεις μερικά φηφαλάκια αλλά οι πολίτες της Νάξου ξέρουν να ξεχωρίζουν τους πραγματικούς καλλιτέχνες με τις (ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ σαν κι εσένα)........ ΥΓ Εάν κάνεις τριψήφιο νούμερο θα σε κάνω και Αντιδήμαρχο !!!!!!!!!