slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Mε ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ και Νίκο Μαϊτο η Νικολέτα Καπετανάκη

(Σας στέλνουμε το παρακάτω Δ.Τ. της κ Νικολέτας Καπετανάκη.):
        Η αγάπη μου για τον τόπο μας, η επιθυμία μου να τον δω να αναπτύσσεται και να προοδεύει με ώθησαν στην ενασχόληση με τα κοινά. Μέσω της εργασίας μου έχω αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αλλά και γνώσεις, γύρω από τον τομέα του τουρισμού, ο οποίος αναμφισβήτητα αποτελεί το βασικότερο οικονομικό πόρο του νησιού μας. Τα περιθώρια ανάπτυξής του
είναι ακόμα ευρύτατα.
        Η Νάξος και τα νησιά μας διαθέτουν την υποδομή, το φυσικό και πολιτισμικό περιβάλλον, καθώς και το ανθρώπινο δυναμικό για περαιτέρω ανάπτυξη και ευημερία. Με την συνεργασία φορέων και κατοίκων, με όρεξη και μεράκι, είμαι βέβαιη ότι το μέλλον θα είναι ανθηρό!
Με την εμπειρία που διαθέτω, με εργατικότητα και συνέπεια υπόσχομαι να παλέψω για την πρόοδο των νησιών μας.
        Αποφάσισα να θέσω την υποψηφιότητα μου στην κοινή προσπάθεια που καταβάλει η ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ και ο Νίκος Μαϊτος.

                                                                                                                                                                


Με εκτίμηση 
ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ 
Υπεύθυνη Τουριστικών Επιχειρήσεων
Το γραφείο Τύπου

Γιάννης Πιτταράς

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΤΡΑΓΙΚΟ !!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

τοσο δοσιλογια μπραβο αρα καλα παει το κομματικο τι ανεξάρτητοι και μαλακιες το βαθυ πασοκ του 3%

Ανώνυμος είπε...

δεν ειναι λογο Πασοκ κανενα μπλεξιμο με το σδοε θαχει!!!!

Ανώνυμος είπε...

Είσαι αλήτης. Δε φταις εσύ αλλά η μάνα που σε γέννησε.. Η κυβέρνησή σου παλιομαλάκα μετάθεσε το Μαϊτό. Αλλά επειδή συνέχεια τσαμπουνάς για ΣΔΟΕ, γράψε στοιχεία για το αν έκανε παρανομία ο Μαϊτ'ός σε κάτι. Το Τσοχατζόπουλο κυνήγησε, λεβεντομαλάκα, που σου αρέσει να πετάς λ'άσπη στον ανεμιστήρα. Ανθρωπάκι γεννήθηκες και θα πεθάνεις.