slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Επεισόδιο στη Ριζούπολη με τον Στέλιο Μανωλά


Το συγκλονιστικό ματς με τον Εργοτέλη έχει τελειώσει δευτερόλεπτα νωρίτερα... Ο Απόλλων με το γκολ του ...Δεληζήση στο 90'+4 κερδίζει με 1-0 και μένει ζωντανός στη μάχη παραμονής, η εξέδρα «αποθεώνει» τους «κυανόλευκους», αλλά στα επίσημα της Ριζούπολης υπάρχει μεγάλη αναστάτωση και εξελίσσεται ένα χοντρό επεισόδιο. Ο γενικός γραμματέας του Ερασιτέχνη Απόλλωνα Στέφανος Ιντζόγλου επιτίθεται φραστικά στον Στέλιο Μανωλά και ο τελευταίος του ζητά το λόγο φωνάζοντάς του εμφανώς εκνευρισμένος με τα πολλά: «Είσαι καλά, ρε.....
βλάκα, τι έχεις μαζί μου;». Στο... καπάκι ο Ιντζόγλου τού λέει «είσαι ανεπιθύμητος εδώ»! Ο παλαίμαχος διεθνής άσος τότε βγαίνει από τα ρούχα του και τον πλησιάζει, τη στιγμή που ο πρόεδρος του Γ.Σ. Απόλλων Σμύρνης Παναγιώτης Καταβέλος προσπαθεί να τον συγκρατήσει και ταυτόχρονα διαφωνεί με τον Ιντζόγλου. «Τι είσαι εσύ εδώ; Εγώ είμαι πιο Απόλλωνιστής από εσένα, είμαι εδώ από πέντε χρόνων», λέει ο Μανωλάς στον Ιντζόγλου, ο οποίος του απαντά: «Θα πρέπει να ντρέπεσαι, έχεις κάνει πολλά, θα πρέπει να έχεις φιλότιμο»



. Ο διάλογος είναι έντονος, μέλη της διοίκησης του Ερασιτέχνη αλλά και ο παλαίμαχος τερματοφύλακας Τάκης Παντέλης έχουν μπει στη μέση και προσπαθούν να επαναφέρουν στην τάξη το γενικό γραμματέα του Γ.Σ., ενώ ο Μανωλάς ξεσπά και λέει προς τον Ιντζόγλου: «Εσύ είσαι ανεπιθύμητος. Εμένα εδώ είναι το σπίτι μου, στην Τραλλέων... Εγώ εκεί ήμουν (σ.σ.: δείχνει το πέταλο του γηπέδου) όταν έπαιζαν τα ταμπούρλα, εσύ δεν ήσουν...». Για την ιστορία, όπως μας είχε αποκαλύψει παλιότερα ο ίδιος ο Στέλιος Μανωλάς, πιτσιρικάς και πριν πάει στην ΑΕΚ, δοκιμάστηκε αρχικά στα τμήματα υποδομής του Απόλλωνα, τότε όμως δεν κρίθηκε πως μπορούσε να βοηθήσει κι έτσι βρέθηκε στη Νέα Φιλαδέλφεια φορώντας σε όλη την ποδοσφαιρική καριέρα του τελικά τα κιτρινόμαυρα. Άρα ο Μανωλάς είχε πάντα δεσμούς με την «Ελαφρά Ταξιαρχία» και είναι τουλάχιστον άδικο και άστοχο να εισπράττει το «είσαι ανεπιθύμητος εδώ»!


Πηγή: aekvoice.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: