slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Αιχμές με την Ρούλα

-κ. Χρυσοβαλάντη Αλεξόπουλο-Ανεξάρτητο βουλευτή
Σχετικά με την αιτιολογία ανεξαρτητοποίησης σας, ότι δεν γνωρίζατε ότι η Χρυσή Αυγή είναι εγκληματική οργάνωση… Με συγχωρείτε κ. Χρυσοβαλάντη μου, αλλά πολύ θα θέλαμε να ξέραμε , πότε ακριβώς συνειδητοποιήσατε ότι πρόκειται για εγκληματική οργάνωση; Όταν ήλθε η εντολή εισαγγελέα για άρση της βουλευτικής σας ασυλίας ;

-κ. Ηλία Κασιδιάρη-Βουλευτή Χρυσής Αυγής
Έχετε δίκιο κ. Κασιδιάρη μου να δυσανασχετείτε με την ανεξαρτητοποίηση του κ. Αλεξόπουλου. Μα είναι πράγματα αυτά , να σας κατηγορεί ότι είστε εγκληματική οργάνωση μετά από τόση εκπαίδευση που του έχετε κάνει;
Και να μη σας δίνει πίσω και την βουλευτική του έδρα!!
Καλά κάνατε και τον αποκαλέσατε Ιούδα !
-κ. Γιάννη Βρούτση –Υπουργό Εργασίας
Μα είναι αλήθεια αυτά που έγραψε το ΒΗΜΑ , ότι στο γραφείο σας τη βγάζετε περιμένοντας την TROIkA με γλυκιά μυζήθρα Νάξου και αρσενικό τυρί ;
Δεν πιστεύω να σας πέρασε από το μυαλό και η σκέψη , να τα προσφέρετε στην TROIKA γαρνιρισμένα με λίγη φόλα !
Διότι εγώ την αμαρτία μου τη λέω! Είναι το πρώτο πράγμα που σκέφθηκα εγώ και κάποια εκατομμύρια Έλληνες που έχουν φθάσει στα όρια τους με το τρίο Στούτζες .
-Επιχειρηματία Νάξου
Σχετικά με τη διαμαρτυρία σας ότι η Εφορία ζητά από τις ατομικές επιχειρήσεις προκαταβολή  φόρου του 2015. Σας ρώτησαν αν έχετε να πληρώσετε τους φετινούς φόρους ;
Κατά τ’ άλλα ο Τσάρος της οικονομίας μας κ. Στουρνάρας , βλέπει κι αυτός φως στην άκρη του τούνελ και έξοδο στις αγορές!!
Τώρα εμείς πως δεν βλέπουμε το φως, δεν το καταλαβαίνω.
Πάντως χαιρόμαστε ιδιαίτερα που θα βγούμε στις αγορές
-Πρωθυπουργό  κ. Αντώνη Σαμαρά
Μπράβο κ. Πρωθυπουργέ μου! Σύννεφο πήγαιναν τα εκατομμύρια που μοιράζατε στο διάγγελμά σας, από το πρωτογενές πλεόνασμα . Ακόμα  και τους αστέγους σκεφθήκατε! Αλήθεια , παγκάκια θα τους φτιάξετε;
Τέλος πάντων , χαράς ευαγγέλια! Πάντως για να πω την αλήθεια κύριε πρωθυπουργέ μου, όταν σας άκουγα σκέφθηκα: Τύφλα να χει ο Μαυρογιαλούρος ! Εσείς δεν πιάνεστε με τίποτα!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΥΡΙΑ ΡΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ? ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΚΙ ΕΦΥΓΑΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΣΟΒΑΡΑ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ?