slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Διευκρινιστική ανακοίνωση - δήλωση του ΤΕΩΣ Δήμαρχου Νάξου ΝΙΚΟΥ ΜΑΡΑΚΗ για την ήδη γνωστή από μέρες προσχώρηση του στην παράταξη ΜΑΙΤΟΥ.


Αγαπητοί Συμπατριώτες και Συμπατριώτισσες,
Ο χρόνος προς τις ερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές περιορίζεται.
Αποσαφηνίστηκε πλέον ότι και αυτές οι εκλογές θα διεξαχθούν με τον υφιστάμενο εκλογικό νόμο. Από νωρίς είχα προβληματισθεί σχετικά με το οικονομικό κόστος των εκλογών με τον υφιστάμενο νόμο. Η ελπίδα ότι ένας νέος εκλογικός νόμος που θα έδινε στους υποψηφίους μεγαλύτερη οικονομική και διαχειριστική ευελιξία, δεν ευοδώθηκε. Γεγονός που καθορίζει την παρά πέρα πορεία μου στο χώρο της Αυτοδιοίκησης.

·         Λαμβάνοντας υπ’ όψιν μου ότι στο αρνητικό αποτέλεσμα των προηγούμενων Δημοτικών εκλογών το 2010 συνέβαλε καταλυτικά η έμπρακτη αντίδραση στο πρόσωπο μου μελλών και στελεχών του πολιτικού χώρου που εκπροσωπούσαμε,
·         Εκτιμώντας ότι η εξέλιξη αυτή -πέραν της εκλογικής ήττας- είχε  ως αποτέλεσμα να φέρει σε δυσμενέστερη θέση τον τόπο μας και τους ανθρώπους του,
·         Επειδή σε καμία περίπτωση δεν είμαι από τους ανθρώπους που στο βωμό προσωπικών επιδιώξεων θα θυσίαζα τη συνοχή της Παράταξης και πολύ περισσότερο το μέλλον του τόπου μας,
·         Επειδή κάτω από τις συνθήκες που διαμορφώνονται δεν θέλω να οδηγήσω ξανά την παράταξη μας σε μια νέα δοκιμασία,
·         Επειδή πιστεύω στη συλλογική προσπάθεια για μια νέα συντεταγμένη πορεία με στόχο την ανάπτυξη του Δήμου μας προς όφελος όλων μας,
·         Επειδή θεωρώ ότι παρόλο που η σημερινή Δημοτική Αρχή ανέλαβε τη διαχείριση του Δήμου μας με τις καλύτερες προϋποθέσεις(με αρκετά έργα προγραμματισμένα-δημοπρατημένα και με σημαντικό οικονομικό απόθεμα), όχι μόνο δεν έκανε βήματα μπροστά άλλα έφερε στασιμότητα και οπισθοδρόμηση στον Τόπο μας, θυμό και αγανάκτηση σε όλους  μας,
·         Επειδή, τελικά, πρώτα και πάνω απ’ όλα στο μυαλό μου και στην καρδιά μου βρίσκεται η αγάπη μου για τον τόπο μας,

Έχω πάρει τις αποφάσεις μου, τις οποίες αισθάνομαι την εσωτερική ανάγκη να μοιραστώ πρώτα μαζί σας, αφού όλοι εσείς είστε οι άνθρωποι που με τιμήσατε τόσα χρόνια και μου δώσατε την ευκαιρία και τη δύναμη να προσθέσω ένα μικρό λιθαράκι για το καλό του Τόπου μας.

Αγαπητοί Συμπατριώτες και Συμπατριώτισσες,

Απεξαρτημένος από τα βάρη του παρελθόντος, ως αρχηγός μιας Δυναμικής Δημοκρατικής Παράταξης και κάτω από μια ιδιαίτερη συναισθηματική φόρτιση, αισθάνομαι την ανάγκη από το βάθος της καρδιάς μου να ευχαριστήσω όλους εσάς που από το έτος 1990 με εμπιστευτήκατε, με τιμήσατε και αναγνωρίσατε την προσπάθεια μου, που είχε πάντα ως γνώμονα το καλό του τόπου μας. Θέλω να ζητήσω συγνώμη από όσους θεωρούν ότι διέψευσα τις προσδοκίες τους, όπως επίσης δηλώνω ότι έχω συγχωρήσει  όσους -για τους δικούς τους λόγους- κατά καιρούς στάθηκαν απέναντί μου –πολιτικά- και αντιστρατεύτηκαν την προσπάθειά μου.






Αγαπητοί Συμπατριώτες και Συμπατριώτισσες,

Φίλες και Φίλοι,

Με αυτές τις ειλικρινείς σκέψεις και με αίσθημα ευθύνης για το Μέλλον του Δήμου μας αλλά και της μεγάλης Δημοκρατικής Παράταξης, αποφάσισα παραβλέποντας τις ελάχιστες πικρίες μου, να συμπαραταχθώ και να συμμετέχω στην προσπάθεια της Νέας Δημοτικής Παράταξης «ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ».
Της Παράταξης, που μπροστάρης είναι ο Νίκος Μαϊτός, ένας νέος άνθρωπος επαγγελματικά καταξιωμένος, άφθαρτος στο χώρο της Αυτοδιοίκησης, με όρεξη και διάθεση για δουλειά, στοιχεία που -κάτω από τις κατάλληλες προϋποθέσεις- θα μπορούσαν να συμβάλλουν τα μέγιστα στην πρόοδο και την ευημερία του Τόπου μας.
Μιας Παράταξης, που αξιολογώντας το παρελθόν οραματίζεται το Μέλλον.
Με μια νέα δυναμική παρουσία και στόχευση, με καλύτερη προοπτική, για τα νησιά μας και τους ανθρώπους τους.
Για τους νέους μας.
Παράλληλα, προτρέπω και προσκαλώ όλα τα μέλη και στελέχη της Παράταξης μας, όπως επίσης και όσους απομακρύνθηκαν στην πορεία -για οποιοδήποτε λόγο- να ενδυναμώσουν την προσπάθεια αυτή, να συμπαραταχθούν δυναμικά με τη «ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ», σε μια συντεταγμένη πορεία για την ανάπτυξη των Νησιών μας και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής όλων μας.

                                                      Με αίσθημα ευθύνης,
                                                 με αγωνιστική διάθεση,

                                            Νικόλαος Μαράκης    

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΧΤΥΠΑ Η ΚΟΥΔΟΥΝΑ?

Ανώνυμος είπε...

Και προς Θεού δεν υποστηριζόμαστε από κανένα κόμμα. Είμαστε χωρίς χρίσμα. Αμόλυντοι. Έτοιμοι να οικοδομήσουμε μια νέα Νάξο με τα παλιά, δοκιμασμένα και σάπια υλικά. Α να χαθείτε παλιόσκυλα....

Ανώνυμος είπε...

Στη μαμα σου το είπες;

Ανώνυμος είπε...

ποια μαμα μωρε?η συζυγος κανει κουμαντο και θελει οπωσδηποτε τιτλο αλλιως πεταξε το πουλακι...χα χα χα!!!!!ου να μου χαθεις κοπροσκυλο και δεν ντρεπεσαι.

Ανώνυμος είπε...

Με αίσθημα ευθύνης,
με αγωνιστική διάθεση,

Ρε Νικόλα μα την Παναγία ανατρίχιασα!!!

Ανώνυμος είπε...

τελικά τα δυο φρέσκα πρόσωπα του ΣΥΡΙΖΑ θα κάνουν τη διαφορά στις δημοτικές εκλογές. Ο πανικός του καταστημένου το επιβεβαιώνει. Ενώνουν τα κουρέλια τους, πάει περίπατο κι η δήθεν ανεξέρτητη κομματικά ...νησιωτική πολιτεία... και ελέω Ρήγα τα κεφάλια μπήκαν μέσα και ο ...θεός βοηθός. Μαύρο φίδι που σας έφαγε...Μαϊ...τουδίτσες...