slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Γελάει ο κόσμος με τον Σταθάκη: Δεν έχω μετοχές της Black Rock... εντάξει μωρέ έχω ένα αμοιβαίο κεφάλαιο 50.000 ευρώ

Ποιος σου είπε ρε σούργελο, είσαι και καθηγητής τρομάρα σου, ότι έχεις μετοχές; Αμοιβαίοσε κατηγορούμε ότι έχεις!Δηλ. έδωσες λεφτά στην Black Rock να τα επενδύσει και αυτή τα επένδυσε στην Eldorado Gold και τα μεταλλεία χρυσού στη Χαλκιδική! Τα άλλα πες τα στα πρόβατα του ΣΥΡΙΖΑ...

«H κυβέρνηση ανοίγει την κερκόπορτα της απελευθέρωσης πλειστηριασμών και για μια σταδιακή αποδυνάμωση της προστασίας της πρώτης κατοικίας, με τελική κατάληξη την πλήρη απελευθέρωση των πλειστηριασμών, με την ελάχιστη προστασία κάποιων κοινωνικών στρωμάτων που πρόκειται για διευκρινιστούν» υποστήριξε, στο Βήμα FM, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Γ. Σταθάκης.

Πρόσθεσε πως «αίρονται δύο προϋποθέσεις: ο συνυπολογισμός του συνόλου της περιουσίας που αποδυναμώνει, αν δεν κάνω λάθος, 100.000 οικογένειες από την προστασία της πρώτης κατοικίας και δεύτερον, τα εισοδηματικά κριτήρια των 35.000 ευρώ που μένουν να υπολογιστούν επακριβώς, διότι δεν μπορώ να σας πω αυτή τη στιγμή πόσα νοικοκυριά θίγει. Με την εκτίμηση που υπάρχει αυτή τη στιγμή, μπορώ να σας πω ότι δεν θα καλύπτει το 90% των νοικοκυριών, όπως λέει η κυβέρνηση».

Απέκλεισε το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών, λέγοντας πως «θα αντέξει η κυβέρνηση στη διάρκεια της προεδρίας, αλλά και πάλι δεν βλέπω εγώ κάτι που θα προκαλέσει νωρίτερα εκλογές».

Ερωτηθείς για τη στάση του Μανώλη Γλέζου στη χθεσινή ψηφοφορία για τη Χρυσή Αυγή είπε: «Έχει μια άποψη απόλυτα σεβαστή και έναν ιδιαίτερο τρόπο που αντιμετωπίζει θέματα και είναι η δεύτερη φορά που τίθεται το θέμα της διαφοροποίησης. Δεν έχω κάποιο άλλο σχόλιο. Επιμένω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει χειριστεί σωστά το θέμα της αντιμετώπισης της Χ.Α. και στην πρώτη περίπτωση και χθες και ευθυγραμμίζομαι απολύτως με τις επιλογές που έχει κάνει η κοινοβουλευτική ομάδα».

Αναφορικά με το πόθεν έσχες του, δήλωσε: «Ας μας πουν αυτοί και ας μας αποδείξουν ότι έχουμε έστω και μία μετοχή των εταιρειών που λένε, της Blackrock ή της JP Morgan ή όποιας άλλης. Αν έχουν στοιχείο, ας το φέρουν αυτοί που το λένε. Μίλησαν για μετοχές και τον "Ελληνικό Χρυσό" και δεν ξέρω τι άλλο. Αυτά είναι σενάρια επιστημονικής φαντασίας και δεν έχω να πω τίποτε άλλο... Δεν είμαι μέτοχος σε καμία απολύτως εταιρεία στον κόσμο. Αμοιβαία κεφάλαια προφανώς έχω και αυτά εμφανίζονται, αλλά δεν έχουν καμία σχέση. Αν έχω αμοιβαίο κεφάλαιο που είναι δείκτης του Χρηματιστηρίου, αυτό δεν είναι μετοχή. Είναι δείκτης του Χρηματιστηρίου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: