slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

''Ο υποτιθέμενος αυτοαποκαλούμενος χρυσαυγίτης''...

Δηλώνω οτι ουδεμία σχέση έχω με το κόμμα της Χ.Α. ούτε και είμαι μέλος της. Πολιτικά ανήκω σε κόμμα του λεγόμενου ''συνταγματικού τόξου'' του οποίου είμαι μέλος.
Για το συμβάν (στις 5/10/13), έχω να δηλώσω, πως ήταν ένα ατυχές περιστατικό, που δεν προκλήθηκε ούτε από προσωπική, ούτε από κομματική αντιπαράθεση, αλλά ήταν προϊόν μιας κακής  στιγμής. Το συγκεκριμένο συμβάν, δεν αντιπροσωπεύει τον χαρακτήρα μου, ούτε τη μέχρι τώρα ορθή και σύννομη πορεία μου στην κοινωνία της Νάξου, αλλά ήταν προϊόν μιας κακής συγκυρίας και γιαυτό είμαι .....
διατεθειμένος να επωμισθώ τις ευθύνες μου και να αποκαταστήσω καθετί που έχει προέλθει από το συμβάν αυτό.
''Ο υποτιθέμενος αυτοαποκαλούμενος χρυσαυγίτης''

Δεν υπάρχουν σχόλια: