Σε επίπεδο Κυκλάδων μόνο η Νάξος έχει προοπτικές να υποδεχθεί μεγαλύτερα αεροσκάφη, τουλάχιστον σε άμεσο χρονικό ορίζοντα.
Αυτό προκύπτει από τη δέσμη πρωτοβουλιών για τις 15 άγονες νησιωτικές γραμμές της χώρας που ετοιμάζεται να εφαρμόσει η νέα εταιρία που θα λειτουργεί κάτω από τη σκέπη των συνενωμένων Olympic Air και Aegean Airlines.
Όπως γράφτηκε και προ ημερών, πραγματοποιήθηκε συνάντηση εκπροσώπων των εταιριών με παράγοντες της τοπικής αυτοδιοίκησης των 15 νησιών και υπήρξε συμφωνία για την εφαρμογή μέτρων που θα αναβαθμίσουν τις αεροπορικές τους συνδέσεις.
Τα βασικότερα εξ αυτών ήταν η τιμολογιακή τιμή με....
οικονομικότερα εισιτήρια και προσφορές για την προσέλκυση του επιβατικού κοινού, αλλά και η αύξηση χωρητικότητας θέσεων κατά τη θερινή περίοδο (Ιούλιος – Σεπτέμβριος) με μεγαλύτερα αεροσκάφη.
Ωστόσο, όπως διευκρινίστηκε στη συνέχεια, μόνο 7 από τις 15 άγονες γραμμές έχουν προοπτική για να υποδεχθούν μεγαλύτερα αεροσκάφη. Κι από αυτές τις 7 γραμμές συμπεριλαμβάνεται μόνο η Νάξος σε επίπεδο Κυκλάδων. Συγκεκριμένα η λίστα με τα νησιά που θα επιχειρηθεί αύξηση χωρητικότητας θέσεων με μεγαλύτερα αεροσκάφη είναι: Νάξος, Αστυπάλαια, Ικαρία, Ζάκυνθος, Σκιάθος, Κάρπαθος Κύθηρα.
Αυτό σημαίνει ότι οι υπόλοιπες τρεις άγονες γραμμές των Κυκλάδων, Σύρου, Πάρου και Μήλου θα είναι οι «φτωχοί συγγενείς» καθώς μένουν εκτός του σχεδίου αύξησης χωρητικότητας θέσεων. Τέλος, δεν έχει διευκρινιστεί αν αυτά τα νησιά μένουν εκτός λόγω ακαταλληλότητας των αεροδρομίων τους ή λόγω πολιτικής της νέας εταιρίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου