slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Συνεχίζεται η κόντρα του κηπουρού Ξυνίδη με τη Σταυλίτισα Αλ Σάλεχ.


Kόντρα στα social media έχει ξεσπάσει μεταξύ του πρώην υπουργού Σωκράτη Ξυνίδη και της Αφροδίτης Αλ Σάλεχ, μέλους της Κ.Π.Ε. του ΠΑΣΟΚ. Αφορμή αποτέλεσε μία ανάρτηστη του κ. Ξυνίδη στο προσωπικό του blog, σχετικά με τη συνέντευξη που έδωσε ο Ευάγγελος Βενιζέλος στο περιοδικό Crash.

Στην ανάρτηση αυτή με τίτλο "Ο αυτοκράτωρ και η ευχαρίστησή του" ο κ. Ξυνίδης γράφει:
" «Είχα φωνάξει μάλιστα και τους δύο μαζί στο γραφείο μου, τον κύριο Ραγκούση και τον κύριο Παπακωνσταντίνου, και τους είπα ότι προβληματίζομαι αν θα είναι στα ψηφοδέλτια… και μόνον η ανάγκη μου να συσπειρώσω τους πάντες εκλογικά και ο ανοικτός τρόπος θεώρησης των πραγμάτων με έκανε να τους συμπεριλάβω. Δυστυχώς έσφαλα» είπε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.

Τώρα κατάλαβα γιατί ο Βενιζέλος είχε γίνει έξαλλος που δήλωσα ότι δεν θα είμαι ξανά υποψήφιος. Του χάλασα την ευχαρίστηση να μου πει ότι μου κάνει χάρη που με συμπεριλαμβάνει στα ψηφοδέλτια και να πει κατόπιν της συντριβής του ότι έκανε και λάθος και έπρεπε να με αφήσει απέξω. Ευάγγελε δεν μπορείς να είσαι ο αυτοκράτωρ που ονειρεύτηκες".

"Δεν ξέρω ποιος ονειρεύεται να γίνει αυτοκράτορας, ξέρω όμως κάτι άλλους που δεν μπορούν να'ναι οι κήπουροι που ονειρεύτηκαν", έγραψε στο Twitter και στο Facebook η κυρία Αλ Σάλεχ.



Άμεση ήταν η αντίδραση του Σωκράτη Ξυνίδη μέσω Twitter :



Βεβαίως, η Αφροδίτη Αλ Σάλεχ δεν άφησε αναπάντητο το σχόλιο του κ. Ξυνίδη , γράφοντας πριν από λίγο στο Twitter:



Δεν υπάρχουν σχόλια: