slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Γελαει ο κοσμος με τη μαιμου επιστολη δηθεν μαθητη που πλασαραν οι "καθηγηταδες"


Με μια δήθεν (;) επιστολή μαθητή Λυκείου, στη γνωστή μανιέρα "οι πολιτικοί καταστρέφουν τα όνειρά μου, δεν φταίνε οι καθηγητές μου που απεργούν", οι εκπαιδευτικοί προσπαθούν να κερδίσουν τη μάχη των εντυπώσεων στην κοινωνία, από την απεργία τους που φαίνεται προς το παρόν να αντιμετωπίζεται με αρνητισμό από την κοινωνία, παρά το δίκαιο πολλών αιτημάτων τους.
Στην επιστολή, ο "μαθητής" κάνει πολλές ερωτήσεις, από αυτές που γράφονται κατά εκατομμύρια στα social media, όπως:


- Ποιος μου έδωσε φωτοτυπίες αντί για βιβλία;

- Ποιος με άφησε να παγώνω χωρίς θέρμανση στην τάξη μου;

- Ποιος φταίει που μαθητές λιποθυμάνε απ την πείνα;

- Ποιος άφησε τόσους άνεργους;

- Ποιος οδήγησε 4000 ανθρώπους στην αυτοκτονία;

- Ποιος άφησε τους παππούδες μας χωρίς περίθαλψη και φάρμακα;

παραλείπει να ρωτήσει όμως:

-Ποιός πληρώνει 50 ευρώ την ώρα για ιδιαίτερα με καθηγητή μου του σχολείου μου, ποιός ανέχεται να βγάζουν τρελά λεφτά καθηγητές μου, που κάνουν ακούραστα, από τις 8 το πρωί μέχρι τις 12 το βράδυ (16 διδακτικές ώρες συνεχόμενες) ιδιαίτερα μαθήματα, κάθε Σάββατο, χωρίς να πληρώνουν μία στην εφορία; Πώς έχουν το κουράγιο να κάνουν 16 ώρες "ιδιαίτερο " οι καθηγητές μου, αλλά δεν έχουν κουράγιο να μου κάνουν δύο συνεχόμενες ώρες μάθημα στο δημόσιο σχολείο;

http://taxalia.blogspot.com/2013/05/social-media.html  

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Nαξιε καταρρεουν και μαζι τους και ολοι εσεις που τους προσφερατε την υποστηριξη σας να ευχεστε η ποινη να ειναι μονο ισοβια

Ανώνυμος είπε...

Γιατι, ψεματα ειναι ρε γελοιοι? Ακομα και αν ειναι μαιμου η επιστολη, η αληθεια δεν αλλαζει, αλλά με κατι τετοιους σαν κι εσας τι περιμενει η χωρα?

Ανώνυμος είπε...

παρτε φορα να μας ...................................