slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Τέρενς Κουίκ: Μένει μέχρι να τον διώξει Πανάρας...Αν και στους ΑΕροψεκασμενους γίνονται πράγματα που δεν τον βρίσκουν σύμφωνο

Ο βουλευτής επικρατείας των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Τέρενς Κουίκ, φιλοξενήθηκε στον αέρα του Real Fm και την εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου, ξεκαθαρίζοντας ότι συνεχίζει με όλες του τις δυνάμεις στους ΑΝ. ΕΛ, παρά την ...
παραίτηση του, από τη θέση του εκπροσώπου Τύπου.
«Τον τελευταίο καιρό είμαι στα κάγκελα με τον τρόπο που λειτούργει η βουλή. Σας λέω κατηγορηματικά, ότι δεν είμαι καθόλου κουρασμένος, όπως ελέχθη μέσα από το κόμμα μου. Είμαι της άποψης του «ουδείς αναντικατάστατος». Πολλές φορές η παραίτηση δεν στρέφεται εναντίον κάποιου παρά μπορεί να είναι η προάσπιση», σχολίασε αρχικά ο κ. Κουίκ και συνέχισε:

«Είναι πραγματικά τρελό να γίνεται σπέκουλα για μετεκλογικές συνεργασίες. Γίνονται κάποια πράγματα που δεν με βρίσκουν σύμφωνο αλλά και αυτά, πρεπει να τα κουβεντιάζουμε» ανεφερε σχετικα με τον ερωτα Τσιπρα-Καμμενου.

Ο κ. Κουίκ αποκάλυψε ότι έμαθε από tweet ότι ο κ. Καμμένος είναι στο Ρέικιαβικ. «Δεν δίνω το δικαίωμα σε κανέναν βουλευτή του κόμματος μου να με ερμηνεύει στις ανακοινώσεις μου. Εγώ συνεχίζω και συνεχίζω με όλες μου τις δυνάμεις. Αν κάποιος αισθάνεται ότι στέλνω άλλα μηνύματα, ας κάτσει να το υπολογίσει. Εγώ θα συνεχίσω», ξεκαθάρισε ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων.

«Τέλειωσαν τα ψέματα. Κάναμε συνέδριο, έχουμε πρόγραμμα, πρέπει όλοι να σοβαρευτούμε, πρέπει όλοι να βγούμε στο δρόμο», συμπλήρωσε ακόμα.

--
Ανάρτηση Από τον/την Blogger στο Δεξί X-Trem(i) τη 5/23/2013 12:35:00 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: