slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Διαψεύδει ο Ιάκωβος Γιακουμής τα περί αίτησης του για διοικητής ή υποδιοικητής υγειονομικής μονάδας

Αγαπητά μέλη της διαχειριστικής ομάδας του blognaxios.blogspot.gr
 Σας επισυνάπτω την διάψευση που απέστειλα στο σημερινό άρθρο της εφημερίδας ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ, το οποίο αναδημοσιεύετε.
Θα εκτιμούσα να δημοσιεύσετε την διάψευση ως κύριο άρθρο στον ιστότοπό σας.
 Μετά τιμής,
Ιάκωβος Γιακουμής
 Ακολουθεί η επιστολή.....



Αγαπητή κα Συλιβάνη,

Όπως γνωρίζετε είμαι αναγνώστης της έγκυρης εφημερίδας σας, ενώ με έχετε τιμήσει με την φιλοξενία αρκετών άρθρων μου στο παρελθόν.
Δεν μπορώ, όμως, παρά να διαψεύσω κατηγορηματικά το περιεχόμενο του άρθρου σας, στην σελίδα 6 του φύλλου 3606 της 1ης Απριλίου 2013, σε ότι αφορά το πρόσωπό μου, καθότι δεν κατέθεσα καμία αίτηση προκειμένου να επιλεγώ ως διοικητής ή υποδιοικητής καμίας υγειονομικής μονάδας της Χώρας.

Άλλωστε, όπως αναλυτικά παραθέτω στο άρθρο μου που δημοσιεύσατε στις 4/3/2013 (φύλλο 3588), διαφωνώ με την συγχώνευση των νοσοκομείων της Νάξου και της Σύρου, καθότι είναι βαθιά μου πεποίθηση ότι με την ακολουθούμενη πολιτική θα υποβαθμιστούν και οι δύο υγειονομικές μονάδες, που είναι τόσο σημαντικές για την καθημερινότητα και την ασφάλεια των κατοίκων και των επισκεπτών των νησιών μας.

Αναμένοντας την δημοσίευση της διάψευσής μου αυτής σε χώρο αντίστοιχο με το αρχικό άρθρο,

Διατελώ με τιμή,

Ιάκωβος Β. Γιακουμής
Χημικός Μηχανικός ΕΜΠ
Υπ. Διδάκτορας ΕΜΠ
--------------------------------------------------
Ιάκωβος Β. Γιακουμής
Υπ. Διδάκτoρας Ε.Μ.Π.
Χημικός Μηχανικός Ε.Μ.Π.
Βριλησσού 83
11476 Πολύγωνο
Αθήνα

Τηλέφωνο: 2106455936-7
Fax2106450622
e-mailyakoumis@igvp.gr
Προσωπικό Ιστολόγιο (blog): yakoumis.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: