slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Δεν πιστεύω να τολμήσετε να μην της τα δώσετε... "Υπάλληλος υπεξαίρεσε εκατομμύρια ευρώ και διεκδικεί μισθούς!"

Μόνο ως απύθμενο θράσος θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς την ενέργεια μιας επιόρκου δημοσίου υπαλλήλου (στο Κέντρο Περίθαλψης Παιδιών Καρδίτσας) η οποία παρότι καταδικάστηκε για υπεξαίρεση 1,3 εκατομμυρίων ευρώ από τα ταμεία του ιδρύματος, διεκδικεί οφειλόμενους μισθούς 9 μηνών με το αιτιολογικό ότι την απέλυσαν το 2010 πριν εκπνεύσει ο ένας χρόνος κατά τον οποίο είχε τεθεί σε δυνητική αργία.
Με επιστολή που απέστειλε στις 15.03.2013 στη Διεύθυνση του ΚΕΠΕΠ Καρδίτσας η Ν.Σ που εκτίει ποινή κάθειρξης 24 χρόνων στις γυναικείες φυλακές Κορυδαλλού για υπεξαίρεση νοσηλίων από ασφαλιστικά ταμεία (ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, ΟΓΑ κ.λπ) που προορίζονταν για τα δεκάδες παιδιά που περιθάλπονταν στο ίδρυμα, ζητεί τώρα να της καταβληθούν οφειλόμενοι μισθοί ύψους 20.000,00 ευρώ περίπου.

Η νομική αυτή ενέργεια της διεκδίκησης μισθών από το δημόσιο βασίζεται σε ένα χρονικό κενό 9 μηνών που μεσολάβησε από τη στιγμή που τέθηκε σε δυνητική αργία ενός χρόνου το 2010 και της απόλυσής της από το ίδρυμα που έγινε όπως υποστηρίζει παράτυπα πριν εκπνεύσει η προθεσμία της αργίας.

Σύμφωνα με την Ελευθεροτυπία, στην επιστολή της προς την Διεύθυνση του ΚΕΠΕΠ Καρδίτσας και με κοινοποίηση το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους η καταδικασθείσα πρώην υπάλληλος αναφέρει μεταξύ άλλων.

«Σύμφωνα με το υπʼ αριθμόν 276/12-10-2012 απόσπασμα πρακτικού του 2ου Τμήματος του Δευτεροβάθμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου έγινε δεκτή η ένστασή μου κατά της απόλυσής μου από τη θέση υπαλλήλου του ΚΕΠΕΠ Καρδίτσας. Ως γνωστό τέθηκα σε αργία για ένα έτος τον Μάρτιο του 2010 αλλά τον Νοέμβριο του ίδιου έτους έγινε η απόλυσή μου πριν τη λήξη του χρόνου της αργίας. Σας παρακαλώ να προβείτε στην απόδοση των νόμιμα οφειλομένων μισθών σύμφωνα με τα ως τότε μισθοδοτικά μου δικαιώματα έτσι ώστε να μου καταβληθούν παρά χρήμα οι οφειλόμενοι μισθοί μου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: