Η τρικομματική κυβέρνηση χωρίς κανέναν ενδοιασμό προσέφυγε και πάλι στην καταστολή. Η αυταρχική έπαρση ....της κυβέρνησης, μετά την επιστράτευση των εργαζομένων στο Μετρό, δεν αποδείχθηκε καθόλου αποτελεσματική. Το μέτωπο των απεργιών διευρύνθηκε και οι απεργοί αγρότες, ναυτεργάτες, υγειονομικοί, οδηγοί και άλλοι που προετοιμάζονται δεν πτοήθηκαν. Όσο πυκνώνουν οι μικρές, τοπικές αντιστάσεις και δράσεις κατά των ......μέτρων του τρίτου μνημονίου που με ζήλο εφαρμόζει η τρόικα «εσωτερικού» και που τώρα συνειδητοποιούνται από τους εργαζόμενους, τους συνταξιούχους, τους φορολογούμενους γενικά, τόσο θα εντείνεται η πολιτική του «νόμος και τάξη». Όσο και να προσπαθούν να κρύψουν την οργή του κόσμου χρησιμοποιώντας τα ΜΜΕ και τους «σοβαρούς» σχολιαστές, η αλήθεια δεν κρύβεται, η σχετική ευφορία από την είσπραξη των δόσεων εξανεμίζεται και η διογκούμενη ανθρωπιστική κρίση είναι πλέον ορατή.
Η Τοπική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ δεν θα σταθεί στα δίκαια αιτήματα των Ναυτεργατών που παραμένουν απλήρωτοι εδώ και τουλάχιστον ένα εξάμηνο και για τους οποίους καταργούνται οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας. Θα επισημάνουμε κάτι που εντέχνως και σκοπίμως απέκρυψαν τα ΜΜΕ και οι κεντρικοί και τοπικοί εκπρόσωποι της τροϊκανής κυβέρνησης. Άλλωστε η αναξιοπιστία τους προκύπτει από το γεγονός ότι οι ίδιοι που σήμερα υπερθεματίζουν την πολιτική επιστράτευση είναι εκείνοι που στο παρελθόν θεωρητικά ήταν υπέρ της κατάργησης της, βλέπε πρόταση νόμου του ΠΑΣΟΚ το 2006 με εισηγητή το κ. Βενιζέλο για κατάργηση της πολιτικής επιστράτευσης κατά τη διάρκεια απεργίας και άρθρο του σημερινού υπουργού δικαιοσύνης, Αντώνη Ρουπακιώτη, το 2006 στην Αυγή όπου εξέθετε την άποψη ότι η πολιτική επιστράτευση είναι αντισυνταγματική.
Το νέο πολυνομοσχέδιο ουσιαστικά προσαρμόζει το θεσμικό πλαίσιο στις ανάγκες των εφοπλιστών. Πλέον δίνεται η δυνατότητα σύναψης ατομικών συμβάσεων εργασίας με την παράλληλη κατάργηση της υποχρέωσης να διαρκεί αυτή για τουλάχιστον δέκα μήνες. Επίσης δίνεται η δυνατότητα να παροπλίζονται τα πλοία κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου και να αντικαταθίστανται τα σύγχρονα πλοία με άλλα κατωτέρων προδιαγραφών. Δηλαδή οι νησιώτες θα έχουν πρόσβαση σε αξιοπρεπείς ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες μόνο για τη θερινή περίοδο. Το χειμώνα, όπου τα νησιά θα είναι οικονομικά ασύμφορα, θα βρίσκονται αποκλειστικά στο έλεος του κάθε εφοπλιστή.
Σε αυτούς λοιπόν οι οποίοι για άλλη μια φορά φάνηκαν λαλίστατοι μιλώντας για καταστροφή των νησιών από την απεργία της ΠΝΟ, θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι η κατάσταση στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες επιδεινώνεται κάθε χρόνο, αφού και το κόστος μεταφοράς αυξάνεται και η συχνότητα δρομολογίων μειώνεται, κυρίως στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια. Πλέον, ανοίγει ο δρόμος για επιστροφή σε συνθήκες της δεκαετίας του πενήντα και εξήντα. Περιμένουμε λοιπόν να δείξουν την ίδια αποφασιστικότητα και δυναμισμό όταν θα είμαστε όλοι καταδικασμένοι σε διαρκή αποκλεισμό.
Τ.Ε. ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Σύρου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου