slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

«Θα είμαι υποψήφιος ακόμη κι αν η πορεία της ΝΔ δεν είναι αυτή που προσδοκούμε»


vacondios nd
«Υπό κανονικές συνθήκες θα είμαι και πάλι υποψήφιος βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία. Να έχουμε την υγειά μας και πιστεύω ότι θα είμαι ξανά στο ψηφοδέλτιο», δήλωσε στο  www.cyclades24.gr  πολιτευτής Κυκλάδων, Γιώργος Βακόνδιος, ξεκαθαρίζοντας μάλιστα ότι: «ακόμη κι αν η πορεία της Νέας Δημοκρατίας να μην είναι αυτή που προσδοκούμε, η πρόθεσή μου να είμαι υποψήφιος δεν πρόκειται να αλλάξει. Δεν είμαι από αυτούς που εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους μόνο όταν βλέπουν ανεβασμένα ποσοστά στις δημοσκοπήσεις. Και στις εκλογές του περασμένου Μαϊου υπήρξε μια γενικότερη αδράνεια στο μηχανισμό της ΝΔ σε επίπεδο Κυκλάδων, επειδή όλοι περίμεναν ότι το.....
αποτέλεσμα θα ήταν αρνητικό. Εγώ δεν είμαι άνθρωπος αυτής της λογικής. Ανεξάρτητα ποια θα είναι η πορεία της ΝΔ τους επόμενους μήνες, ανεξάρτητα τι πιθανότητες θα υπάρχουν και πόσους βουλευτές θα μπορέσει να εκλέξει στο νομό Κυκλάδων, το ενδιαφέρον μου για υποψηφιότητα δεν πρόκειται να αλλάξει».
Με τη δήλωσή του αυτή, ο κ. Βακόνδιος, όχι απλά θέτει τον εαυτό του -από τώρα – στη διάθεση της Νέας Δημοκρατίας, αλλά ουσιαστικά, δηλώνει «στρατιώτης» ενόψει των επόμενων εκλογών ανεξάρτητα αν το κόμμα του θα έχει παράσταση νίκης ή όχι.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σε τιμουμε βακονδιε για τους αγωνες και την πιστη στα ιδανικα της πατριδας σε ψηφιζουμε βακονδιε με κλειστα ματια αφου απο τωρα θετεις ετσι ταπεινα τον εαυτο σου στη διαθεση του τρελλαντωνη ακομα και αν αποτυχει. Ετσι πρεπει να σκεπτεται καθε πολιτικος και οχι την πεινα την εξαθλιωση και την δυστυχια που μπορει να προκαλεσει το κομμα του με την αποτυχια . Ο βακονδιος ο ταμηλος ο μεργος και τα αλλα παιδια της παραταξης ειναι επενδυση για την πατριδα ειναι απλοι στρατιωτες οπως δηλωνουν ουτε μισθο δεν θελουν αρκει να ειναι υποψηφιοι ωστε να δωσουν τον αγωνα για τη σωτηρια αυτου του τοπου εναντια στα στις συντεχνιες των αγροτων των ταξιτζηδων των φαρμακοποιων των περιπτεραδων και γενικα σε οποιον εχει δουλεια. Περιμενω την απαντηση αποδοχη του μεγαλου οραματιστη και σωτηρα αντωνη κομανετση κολοτουμπα ,σε αντιθετη περιπτωση τα ΜΑΤ θα μας βρουνε απεναντι τους και τοτε οι μαχες θα ειναι σωμα με σωμα γιατι αξιζει να θυσιαστουμε για την υποψηφιοτητα βακονδιου the end

Ανώνυμος είπε...

Και εγώ θα δώσω αγώνα για τον αγωνιστή Βακόνδιο και αν τολμήσουν κάποιοι άχρηστοι Βρούτσιδες να τον βάλουν στη πάντα όπως έβαλαν τον Χωματά θα δώσουμε μάχη να μη περάσουν τα αμαρτωλά σχέδια τους και να στερήσουν από τις Κυκλάδες μας έναν οραματιστεί που προσφέρει τη ζωή του και θυσιάζεται σε πολύ δύσκολες στιγμές για την Ελλάδα και την παράταξη για την αναγέννηση της. Εσύ είσαι ο Θεός μας και για σένα θα έρθουμε και κολυμπώντας να σε ψηφίσουμε. Χαίρε Βακόνδιε γνήσιο τέκνο των Κυκλάδων! Τρέμετε Ναξιώτες τον σεμνό και άδολο στρατιώτη.