slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Παραιτήθηκε και ο υπ. οργανωτικού του Καμμένου: Ο "αγώνας" λερώθηκε...


Τι λέει για την παραίτηση του ο γραμματέας οργανωτικού του Καμμένου

"Η μόνη μου ασχολία ήταν η ανάπτυξη και η διάδοση των ιδεών των Ανεξάρτητων Ελλήνων σε όλη την Ελλάδα. Δυστυχώς ο αγώνας λερώθηκε" είπε...
στα parapolitika.gr ο παραιτηθείς γραμματέας οργανωτικού των Ανεξάρτητων Ελλήνων , Χρήστος Λύτρας. Επιπλέον το πρώην στέλεχος του Καμμένου και παλιός νεοδημοκράτης λέει για τον Καραμανλή:

"Τι δουλειά έχω εγώ με τον Καραμανλή; Ο Καραμανλής απέδρασε και ψήφισε τα μνημόνια...Εγώ είμαι αντιμνημονιακός"

Σύμφωνα με πληροφορίες στο εσωτερικό του κόμματος υπάρχει μεγάλη δυσαρέσκεια για την εμπλοκή του ονόματος του Βουλγαράκη και πιθανόν εκεί αναφερόταν ο Λύτρας όταν έκανε λόγο για "αγώνα που λερώθηκε"...

παραπολιτικα

Δεν υπάρχουν σχόλια: