slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Η αποχώρηση του "προδότη, καρεκλοκένταυρου και λαδωμένου από τον Κομανέτσι" αυτής της ώρας: Αποχώρησε ο Δεσύπρης από την περιφέρεια Δωδεκανήσων

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΝΑ ΑΝΑΡΤΩ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ
Το  κύμα φυγής από το κόμμα των Ανεξάρτητων Ελλήνων συνεχίζεται  αφού την παραίτησή τους υπέβαλαν σήμερα 6 στελέχη του κόμματος   Καμμένου. Τις  παραιτήσεις τους υπέβαλλαν ο γραμματέας του συνδικαλιστικού των Ανεξάρτητων Ελλήνων Νίκος Δρίτσας, ο υποψήφιος βουλευτής Αχαϊας Τρύφωνας Παχής και ο υπεύθυνος της γραμματείας Ευρωπαϊκών Υποθέσεων, Διεθνών Σχέσεων και Διεθνών Οργανισμών Γιώργος Παντελίδης και ο υποψήφιος βουλευτής Πιερίας. Και οι τρεις συνόδευσαν τις παραιτήσεις τους με επιστολές-καταπέλτες εναντίον του Πάνου Καμμένου. Και   ο συριανός δημοσιογράφος και  πρώτος σε Σταύρους (2996) στο ψηφοδέλτιο Καμένου   Μάριος Βουτσινος και η ναξιώτισσα Δικηγόρος Αγγελική Ημελου  – που κάποιοι μη Κυκλαδίτες τώρα αποκαλούν κάποια Αγγελική με 1950 Σταύρους και ήτα δεύτερη. Τι απέμεινε τώρα κάτι πολιτευτές του διαδικτύου  και η μεταγραφή του καλημέρα σας       
Αποχώρησε και ο Δεσύπρης από τους ΑΝΕΛ....


Με μια μακροσκελή επιστολή ο Γρηγόρης Δεσύπρης από την περιφέρεια Δωδεκανήσων, Σάμου και Λέσβου εξηγεί τους λόγους της αποχώρησής του από τους Ανεξάρτητους Έλληνες.

Παραθέτουμε ένα απόσπασμα:


"Αξιότιμοι Κύριοι,
Λόγω διαφωνίας μου ως προς την έλλειψη Κανονισμού Λειτουργίας Οργανωτικού, αλλά και την τύποις έως και σήμερα «παρουσία» μου εις την Περιφέρεια αρμοδιότητός μου, με δική σας ευθύνη, μιας και παρ όλες τις εισηγήσεις μου εδώ και πολλούς μήνες, δεν υπήρξε αλλαγή από πλευράς σας στην τελματώδη κατάσταση, που παραμένει η ίδια άνευ βελτιώσεως και για την οποία είχα ήδη ενημερώσει με προηγούμενη επιστολή μου, προς τους κ.κ. Γιαννάκη, Αναγνωστάκο, Λύτρα & Μπέλτσο και για την οποία ουδεμία απάντηση έλαβα, αποφασίζω να παραιτηθώ της θέσεώς μου και να αποχωρήσω και από το Κόμμα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: