slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Τα γυρίζει ο Τατσόπουλος για να κρύψει τον ρατσισμό και τον φασισμό που έδειξε προς τις «αδερφές»


Πέρα από τον χαβαλέ για τη δήλωση Τατσόπουλου ότι "έχει πηδήξει τη μισή Αθήνα", το σημαντικό ήταν κάτι που δεν προβλήθηκε επαρκώς: Το πάθος με το οποίο ήθελε να δείξει ότι δεν είναι ομοφυλόφιλος που τον οδήγησε να χρησιμοποιήσει μια υπερβολή ("έχω πηδήξει τη μισή Αθήνα") και φυσικά η απαξιωτική έκφραση "αδερφή". Έβγαλε από μέσα του...

όλο τον ρατσισμό και τον φασισμό που διακρίνει την αριστερά, η οποία έχει κατορθώσει να κατηγορεί τους απέναντι για φασίστες τη στιγμή που η ίδια είναι ο ορισμός του φασισμού... και φυσικά δεν το συζητάμε ότι ο ρατσιστής Τατσόπουλος θα είχε ανέβει στα κάγκελα αν βουλευτής της ΝΔ ή της ΧΑ είχε μιλήσει για "αδερφές"...

Επειδή κατάλαβε ότι του ξέφυγε ο ρατσισμός που κρύβει, προσπάθησε κατά τη χθεσινή του τηλεοπτική εμφάνιση στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου να διασκεδάσει τις εντυπώσεις, λέγοντας ότι θα ήταν περήφανος αν ήταν "ομοφυλόφιλος", αποφεύγοντας να επαναλάβει τη λέξη "αδερφή".

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ μίλησε για την δήλωσή του «έχω πηδήξει τη μισή Αθήνα…» και το σάλο που προκάλεσε, κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Οι Χρυσαυγίτες λένε λούγκρες γιατί δεν μπορούν να πουν πάνω από τρεις συλλαβές», υποστήριξε και πρόσθεσε «λένε και μένα λούγκρα. Τώρα στα γεράματα Πέτρο. Καμάρι μου άμα ήμουν, αλλά δεν είμαι» είπε ο Πέτρος Τατσόπουλος.

Όσον αφορά στο θέμα με τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη, για το οποίο είχε ξεκινήσει και η μεγάλη κόντρα με την Χρυσή Αυγή, ο βουλευτής είπε πως είναι ένας μύθος που δεν έχει πει.

«Ο Κολοκοτρώνης ήταν τα πάντα εκτός από αδερφή», ήταν το σχόλιο του Πέτρου Τατσόπουλου.

Ο Πέτρος Τατσόπουλος μίλησε ακόμη και για την προσωπική του ζωή και αποκάλυψε ότι είναι υιοθετημένος και δεν γνωρίζει ποιος είναι ο βιολογικός πατέρας του.

«Τον πατέρα μου δεν τον ξέρω ακόμα, το έχω αφήσει ανοιχτό. Νομίζω ότι δεν ξέρει ούτε η μανά μου ποιος είναι, αλλά πιθανολογούσε κάποιους» είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: