slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Συνεχίζει ο Ρουπακιώτης να ξεφτιλίζει ανενόχλητος τον Σαμαρά: Τα μέτρα μου επιβλήθηκαν δεν τα έγραψα εγώ! Άλλοι τα έγραψαν! Εγώ θα παραμείνω υπουργός και δεν θα τον παριστάνω

[Καλά για το πόσο καραγκιόζης είναι ο ίδιος, δεν το συζητάμε... όταν λέει ότι τα μέτρα τα έγραψαν άλλοι αλλά τα υπέγραψε και συνεχίζει να είναι υπουργός, κάθε σχόλιο για τη σοβαρότητά του περιττεύει]
- Ρίχνει το γάντι στον Αντώνη Σαμαρά λέγοντας ότι δεν είναι διατεθειμένος να παραιτηθεί
- Δεν δέχθηκε να απαντήσει στο ερώτημα αν έχει μιλήσει με τον πρωθυπουργό
- "Απαιτήθηκε από την τρόικα να εφαρμοστούν αυτά τα μέτρα από τους υπουργούς", είπε .....
χαρακτηριστικά


Το γάντι στον Αντώνη Σαμαρά πέταξε ο υπουργός Δικαιοσύνης Αντώνης Ρουπακιώτης, ο οποίος από χθες έχει δημιουργήσει νέους πονοκεφάλους στην συγκυβέρνηση.

Ο κ. Ρουπακιώτης μιλώντας στην τηλεόραση του ΑΝΤ1, δεν έδειξε να κάνει πίσω σε τίποτα από όσα είπε χθες. Ίσα - ίσα που εμφανίστηκε αμετακίνητος από τις θέσεις του, αποφασισμένος να μείνει στο υπουργείο και να εφαρμόσει όσα εκείνος θεωρεί σωστά!

Είπε: "Τα μέτρα μου επιβλήθηκαν δεν τα έγραψα εγώ! Άλλοι τα έγραψαν!" προκαλώντας ευθέως το Μέγαρο Μαξίμου να του δείξει την έξοδο.

Πρόσθεσε επίσης: "Στο υπουργείο Οικονομικών εφαρμόζουν δέσμες ιδεών ακραίου νεοφιλελευθερισμού με τις οποίες εγώ διαφωνώ. Στο δικό μου υπουργείο εφαρμόζω τις δικές μου δέσμες ιδεών".

Και δείχνοντας ξεκάθαρα ότι εκείνος δεν πρόκειται να υποβάλλει την παραίτησή του είπε: "Εγώ θα παραμείνω υπουργός αλλά δεν θα παριστάνω τον υπουργό".

Ο κ.Ρουπακιώτης έχει γίνει το πρόσωπο των τελευταίων 10 ημερών. Αρχικά αρνήθηκε, αλλά τελικά δέχθηκε να υπογράψει το Μνημόνιο. Χθες έδωσε συνέντευξη Τύπου προκαλώντας και πάλι την οργή του Μαξίμου, το οποίο προς το παρόν τηρεί σιγή ιχθύος.

Ο υπουργός Δικαιοσυνης, επιλογή της ΔΗΜΑΡ, όχι μόνο είπε οτι θα ακυρώσει διατάξεις τους Μνημονίου το οποίο πριν από λίγες ημέρες υπέγραψε, αλλά και θα φέρει άλλες που θα ευνοούν την συντεχνία του, τους δικηγόρους.

"Υπερασπίζομαι το χώρο μου σε σχέση με τα συμφέροντα της κοινωνίας. Θα υπερασπιστώ τους νεόπτωχους υπαλλήλους και δικηγόρους που πένονται", συμπλήρωσε ο κ. Ρουπακιώτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: