slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Πανελλήνια συγκίνηση!!! Παπακωνσταντίνου: "Έχω δάνεια, είμαι σε άσχημα οικονομική κατάσταση"



«Δεν έχω πουθενά καταθέσεις, έχω μόνο δάνεια» τονίζει σε συνέντευξή του ο πρώην υπουργός Οικονομικών, Γιώργος Παπακωνσταντίνου σε συνέντευξή του και συμπληρώνει: «Σήμερα δεν είμαι υπουργός ή βουλευτής, είμαι εκτός πολιτικής.
Και με οικονομική κατάσταση πολύ χειρότερη απο όταν μπήκα στην πολιτική. Υπάρχουν και όρια στο πόσα μπορεί να ανεχθεί κάποιος να ακούει» λέει ο υπουργός.

Για τη διαδρομή της λίστας Λαγκάρντ: «Αυτό που μας παραδόθηκε από τη Γαλλία ήτα αντίγραφο, ξεκλείδωτο και χωρίς διακριτικά» και αναρωτιέται: «Ποιος μπορεί πραγματικά να πιστεύει πως θα έπαιρνα το ρίσκο να αφαιρέσω οτιδήποτε, όταν τα αρχικά στοιχεία υπάρχουν στη Γαλλία;».

Πηγή: Εθνος της Κυριακής 

Δεν υπάρχουν σχόλια: