slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

vigla.gr posted "Εφορία"

... Ήταν η τέταρτη επίσκεψή μου σε αυτά τα περίεργα γραφεία για την “εξυπηρέτηση των φορολογούμενων πολιτών”!
Η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική παρότι δεν υπήρχε χτυπητή ακαθαρσία ή ακαταστασία. Αλλά οι τοίχοι χρειάζονταν βάψιμο και τα έπιπλα λίγη φροντίδα.
Οι υπάλληλοι ήταν ομολογουμένως πολύ εξυπηρετικοί. Αλλά η περίπλοκη γραφειοκρατική και, όπως κάθε σύγχρονος ιός, συνεχώς μεταβαλλόμενη φορολογία μας δεν τους βοηθούσε. Πολύ περισσότεροι πολίτες προστίθονταν στην ουρά από αυτούς που έφευγαν.
Εγώ έπρεπε να πάρω έναν “κλειδάριθμο” για να ενημερώσω τους εφοριακούς μέσω διαδικτύου TAXIS (!) πως ένα μικρό περιουσιακό στοιχείο της συζύγου μου είχε πωληθεί το προηγούμενο έτος. Αυτό, για λόγους μυστήριους, όπως τα θρησκευτικά μυστήρια της βάπτισης κλπ, δεν μπορούσε να γίνει με μια σημείωση στην Φορολογική Δήλωσή μου, ούτε καν με το έντυπο Ε9, όπως παλιά. Όχι, εκσυγχρονίστηκε, μεταρρυθμίστηκε το σύστημα και τώρα εγώ έπρεπε να εκτελώ χρέη λογιστού για τους εφοριακούς, τους οποίους πληρώνουμε με τους φόρους μας για να κάνουν αυτή τη δουλειά...

Μια νέα δημοσίευση στο vigla.gr:

http://vigla-watch.blogspot.gr/2012/07/blog-post_12.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: