slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Ευχαριστήρια επιστολή Γεώργιου Βακόνδιου

VAKONDIOS
Αγαπητοί Κυκλαδίτες,

Οι εκλογές τελείωσαν και το αποτέλεσμα είναι από όλους μας σεβαστό, δεδομένου ότι εκφράζει τη θέληση του Ελληνικού Λαού.

Δυστυχώς, το αποτέλεσμα δεν είναι ευχάριστο για τη Νέα Δημοκρατία. Όμως η Νέα Δημοκρατία παραμένει πρώτο κόμμα κι αυτό σημαίνει ότι έχει σημαντική ευθύνη ώστε να συμβάλλει στην προκοπή του τόπου.

Σε ότι με αφορά προσωπικά, οι Κυκλαδίτες με τιμήσατε σε σημαντικό αριθμό σταυρών, με αποτέλεσμα να καταλάβω την δεύτερη θέση στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στο νομό Κυκλάδων.

Το γεγονός αυτό αποτελεί για μένα ιδιαίτερη τιμή κι ευθύνη. Η τιμή είναι μεγάλη δεδομένου ότι ήμουν για πρώτη φορά υποψήφιος και η ευθύνη ακόμη μεγαλύτερη διότι εκφράζει την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου.

Αποφάσισα την αποδοχή της υποψηφιότητάς μου σε μια στιγμή κατά την οποία η επαγγελματική μου πορεία μου επέτρεπε να είμαι συνεπής με τις ανάγκες δραστηριοποίησής μου στα κοινά.

Οι εκλογές της 6ης Μαϊου ήταν μια αρχή. Η συνέχεια για μένα είναι η αφοσίωση στην επίλυση των προβλημάτων των νησιών μας. Σίγουρα θα ξαναβρεθούμε σύντομα.

Ευχαριστώ από καρδιάς όλους όσους με τίμησαν με την ψήφο τους αλλά και όλους όσους δέχθηκαν να με ακούσουν και να συζητήσουν μαζί μου τα προβλήματα των Κυκλάδων, έστω και αν δεν με ψήφισαν.

Ζητώ συγγνώμη από τους κατοίκους των νησιών που δεν κατόρθωσα να επισκεφθώ λόγω της σύντομης προεκλογικής περιόδου και εύχομαι καλή δύναμη στους τρεις εκλεγέντες βουλευτές του νομού μας.

Σας ευχαριστώ,

Γιώργος Βακόνδιος


Δεν υπάρχουν σχόλια: