slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Στην Β' Αθηνών με την Δράση υποψήφιος ο Ναξιώτης Γ. Τζανετής

Το όραμα της Δράσης
Μια σύγχρονη, εξωστρεφής Ελλάδα που στηρίζεται στους Έλληνες και στην δημιουργικότητα τους, στην ιστορία της και στα συγκριτικά πλεονεκτήματά της, στο περιβάλλον, τον πολιτισμό, την παιδεία.
Μια Ελλάδα φιλική που ανταμείβει την σκληρή εργασία και την επιχειρηματική πρωτοβουλία.
Μια Ελλάδα που επενδύει στην ποιότητα ζωής και......στην ευημερία.

Ποιοι είμαστε

 Υπεύθυνοι πολίτες, άνθρωποι της δράσης. Η σιωπηλή πλειοψηφία που στήριζε και στηρίζει την Ελλάδα.

Σε ποιους απευθύνεται η Δράση

 Σε αυτούς που λένε φτάνει πια!

 Στους πολίτες που προτάσσουν την προσπάθεια ενάντια στην άρνηση και επιθυμούν να τα καταφέρουν στηριγμένοι στις δικές τους δυνάμεις.

 Σε όλους τους Έλληνες που με την εργασία και την υπεύθυνη στάση τους στήριζαν και στηρίζουν την Ελλάδα.

«Η πατρίδα μας έχει ανάγκη από λογικές – απλές λύσεις, αισιοδοξία, εξωστρέφεια, στόχους και εντατική προσπάθεια σε όλους τους τομείς. Είμαστε ΠΟΛΙΤΕΣ όχι ΠΕΛΑΤΕΣ.»

Αγαπητοί συμπολίτες,

Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1970. Κατάγομαι από την Νάξο και την Πάρο όπου και πέρασα τα παιδικά μου χρόνια.

Σπούδασα Μηχανικός Η/Υ και Πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο Πατρών και στην συνέχεια απέκτησα Masters στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) από το ALBA Graduate Business School.

Ξεκίνησα την επαγγελματική μου σταδιοδρομία ως Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε κορυφαία διεθνή εταιρεία συμβούλων. Εξειδικεύτηκα σε θέματα Στρατηγικής, Αναδιοργανώσεων, Μηχανογράφησης, Εξαγορών & Συγχωνεύσεων και διηύθυνα κρίσιμα Συμβουλευτικά Έργα για κορυφαίες ελληνικές εταιρείες και τις θυγατρικές τους στα Βαλκάνια και την Νοτιοανατολική Ευρώπη. Τα τελευταία επτά χρόνια εργάζομαι ως Σύμβουλος Διοίκησης & Πληροφορικής σε μεγάλο ευρωπαϊκό όμιλο στον χώρο των τηλεπικοινωνιών.

Με την σύζυγο μου, την Αθανασία Σκλαβενίτη, έχω αποκτήσει δύο παιδιά την Αθηνά και τον Γιώργο για τα οποία θέλω να ζήσουν και να ευημερήσουν με αξιοπρέπεια και ήθος σε αυτόν εδώ τον τόπο.

Στην πολιτική έκανα τα πρώτα μου βήματα με την ΔΡΑΣΗ της οποίας είμαι ιδρυτικό μέλος και μέλος της Κεντρικής Επιτροπής. Σήμερα, για πρώτη φορά, διεκδικώ την ψήφο των συμπολιτών μου στην Β' Αθηνών, την πόλη που ζω και εργάζομαι εδώ και 20 χρόνια.
.www.drassi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: