slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

"Αυτοί που με έβριζαν θέλουν, τώρα, να δώσω λύση"! Καλά ρε Τζίγκερ που ζεις; Έτσι γίνεται στηνΕλλάδα...

Αμετακίνητος στη θέση του να μην ασχοληθεί ξανά με τον Παναθηναϊκό, εμφανίστηκε ο μεγαλομέτοχος των "πρασίνων" σε συνομιλία του με οπαδούς της ομάδας.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα "Sportday"ο Γιάννης Βαρδινογιάννης βρέθηκε σε γνωστό πολυκατάστημα στο Ψυχικό και είχε ολιγόλεπτη συνομιλία με δύο φίλους της ομάδας.


«Τι να γίνει, εγώ δεν ασχολούμαι», ήταν τα πρώτα λόγια του μεγαλομετόχου της ΠΑΕ. «Τόσα χρόνια με έβριζαν και πλήρωνα, τώρα συνεχίζουν να με βρίζουν αλλά τουλάχιστον δεν πληρώνω», συνέχισε, ενώ όταν οι δύο φίλοι του Παναθηναϊκού επεσήμαναν τον Γολγοθά που έχουν μπροστά τους οι πράσινοι ενόψει UEFA, απάντησε: «Εγώ δεν ασχολούμαι. Αυτοί που με έβριζαν και ήθελαν να φύγω είναι οι ίδιοι, που με βρίζουν τώρα και μου ζητάνε να δώσω λύση. Αλλά εγώ πλέον έχω φύγει, όπως ήθελαν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: