slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Αντιπαράθεση Γ. Παπανδρέου - Χρ. Αράπογλου στην ΚΟ του ΠΑΣΟΚ

Την αντίδραση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ προκάλεσαν αναφορές που έκανε η βουλευτής Θεσσαλονίκης Χρ. Αράπογλου, κατά την τοποθέτησή της στη συνεδρίαση της ΚΟ του κόμματος, σχετικά, μεταξύ άλλων, με το χρόνο ενημέρωσης των βουλευτών για το τελικό περιεχόμενο του νέου οικονομικού προγράμματος.


Ειδικότερα, η κ. Αράπογλου διερωτήθηκε, μεταξύ άλλων, γιατί αφού το νέο μνημόνιο συμφωνήθηκε τον Οκτώβριο, κατέληξαν σε αυτό τέσσερις ώρες πριν το EUROGROUP και οι βουλευτές ενημερώθηκαν γι' αυτό, όπως είπε η κ. Αράπογλου, τις πρώτες πρωινές ώρες μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους.

Σε αυτό το σημείο παρενέβη ο κ. Παπανδρέου και επισήμανε ότι αυτό το οικονομικό πρόγραμμα είναι αποτέλεσμα διαπραγματεύσεων και επεξεργασίας τεσσάρων μηνών.

Ανεβάζοντας μάλιστα τους τόνους ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ είπε: «Όποιος ήθελε δημοψήφισμα, που είναι δημοκρατική διαδικασία, ας με στήριζε. Μη μου μιλάς για δημοκρατία και αν έχω δημοκρατική συνείδηση. Να ξέρουμε ποιοι είναι οι εχθροί μας. Το πρόβλημα δεν είναι η εσωκομματική δημοκρατία, εμείς παλεύουμε με τις αγορές».

Στη συνέχεια, η κ. Αράπογλου ανέφερε, κλείνοντας την τοποθέτησή της ότι δεν μπορεί να ψηφίσει τίποτα που μεταφέρει τα βάρη της παλαιάς στη νέα γενιά, η οποία δεν έχει βρει ακόμα δουλειά και που θα δομήσει τη γενιά των 300-400 ευρώ και της νέας μετανάστευσης.

«Η απόφασή μου δεν σχετίζεται με αποφάσεις άλλων, διότι την έχω πάρει μόνη μου», συμπλήρωσε σχετικά και υπογράμμισε ότι την ύστατη στιγμή στο θέμα των εργασιακών μπορούν να γίνουν διαφοροποιήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: