Αν είναι αλήθεια τα όσα διάβασα στο διαδίκτυο περί αντίδρασης του δολοφόνου της 17Ν Σάββα Ξηρού στον όλο αγάπη χαιρετισμό του Γέροντα Εφραίμ προς αυτόν και δεν είναι ραδιοαρβύλα τότε μένω άναυδος και συνάμα έκπληκτος.
Και εξηγώ γιατί. Πρώτα-πρώτα για την συμπεριφορά ενός φονιά έναντι σε ένα συνάνθρωπό του και κατά δεύτερον για τα σχόλια που διαβάζω κάτω από το άρθρο περί διαμάχης Ξηρού και Εφραίμ από αναγνώστες.
Φτάσαμε στο σημείο, δεν περίμενα και κάτι άλλο φυσικά, ο εκ .... προμελέτης φονιάς, ο αφαιρών τη ζωή του συνανθρώπου του, να εκστομίζει βαρύτατους λόγους κατά ενός γέροντα που αν έκανε κάτι έχει σχέση μόνο με ανταλλαγές περιουσίας οι οποίες ακόμη δεν κρίθηκαν καν παράνομες.
Ακόμα και μετά από τόσα χρόνια φυλακή δεν μεταμέλησε, δεν αντιλήφθηκε τι έπραξε, πόσους φόνευσε και θεωρεί τον εαυτό του κλάσεις αγιότερον του γ.Εφραίμ και βγάζει και γλώσσα. Ο γ.Εφραίμ φυσικά ως γνήσιος πνευματικός άνθρωπος ουδέν είπε και υποψιάζομαι ότι από εκείνη τη στιγμή προσεύχεται για το Ξηρό.
Του είπε ότι ζει στην χλιδή στη φυλακή. Με τις τριπλές κουβέρτες για να μην κρυώνει κ. Ξηρέ;
Tου είπε ότι δεν ζει την τρισάθλια κατάσταση της φυλακής. Κ. Ξηρέ μήπως εσύ δεν συνειδητοποιείς ότι έχεις κάνει τη ζωή των συγγενών αυτών που δολοφόνησες τρισάθλια; Μήπως σου πρέπει η τρισάθλια κατάσταση στη φυλακή, αλλά στον γέροντα όχι; Γιατί για να σου πω την αλήθεια και στο κελί που ζούσε στο μοναστήρι η έκτασή του και ο τρόπος διαβίωσης του γέροντα δεν ήταν και πολύ διαφορετικός. Ασκητικός ήταν και στη μονή. Είναι εσένα που κακοφάνηκε γιατί από την έξω ασυδοσία της ζωής σου μπήκες σε καλούπια, στην τρισάθλια κατάσταση όπως την λες.
Είπες κ. Ξηρέ ότι ο πατέρας σου ο ιερέας είχε 13 παιδιά και 100 ορφανά που βοηθούσε. Ενώ ο γέροντας τι έχει κ. Ξηρέ, ξέρεις; ; Έχει 120 παιδιά όλων των ηλικιών, έχει 120 μοναχούς μέσα στο μοναστήρι, έχει χιλιάδες πνευματικά παιδιά ένα εκ των οποίων εγώ και η σύζυγός μου, έχει εκατοντάδες φυλακισμένων στις φυλακές Κομοτηνής που περιμένουν κάθε Τρίτη τον π. Νήφων να τους επισκεφθεί για υλική και ηθική βοήθεια, έχει και όλους αυτούς τους 1000 και πλέον που αποφυλάκισε. Έχει και προσφάτως φυλακισμένους στον Κορυδαλλό, εκτός εσένα φαντάζομαι, και ένα σωρό άλλους κρυφοπνευματικά του παιδιά που φοβούνται λόγω θέσεως να ομολογήσουν τη σχέση του ς με τον γέροντα. Αλλά που να καταλάβεις εσύ κ. Ξηρέ και ένα τσούρμο όμοιοί σου και ας μην είναι φονιάδες.
Γιατί κ. Ξηρέ η συμπεριφορά σου εκφράζει δυστυχώς μεγάλο μέρος της κοινωνίας μας. Και γι’ αυτό αγαπητέ ιδεολόγε με τον ίδιο τρόπο που εσύ θεωρείς ότι δεν έκανες κάτι κακό δολοφονώντας, ενώ ο όποιος συνάνθρωπός σου(ο γ. Εφραίμ) έκανε πολύ χειρότερα από εσένα, (ουδέν αναληθέστερο), έτσι και η κοινωνία μας πάντα κρίνει τον άλλο, ποτέ δεν έκανε κάτι κακό ενώ φταίνε πάντα οι άλλοι. Με αυτό τον τρόπο ποτέ κανείς δεν διορθώνεται. Να και η εξήγηση για την κατρακύλα της κοινωνίας, αφού είμαι αλάνθαστος ας διορθωθεί ο άλλος που φταίει.
Κ. Ξηρέ είσαι η προέκταση της νοοτροπίας της κοινωνίας και δεν μιλώ για τους φόνους αλλά για την συμπεριφορά σου.
Είπες κ .Ξηρέ ότι περιέφερε της την Αγία Ζώνη της Παναγίας για να πάρει χρήματα και για να γίνει γνωστός. Φαντάζομαι δεν σας ενημέρωσε ο κ.Ιερώνυμος, ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών ότι όλα τα λεφτά δόθηκαν για τα συσσίτια των απόρων στην Αθήνα. Και ναι κ. Ξηρέ έγινε γνωστός και στη Ρωσία και όχι μόνο, εδώ και χρόνια με τις συκοφαντίες των όμοιών σας έγινε παγκόσμια γνωστός. Γιατί εκεί που εσείς χαλάτε (νομίζετε) ο Θεός χτίζει.
Το άλλο που με προβλημάτισε είναι τα χαιρέκακα σχόλια πολλών αναγνωστών της είδησης. Καλά του έκανε ο Ξηρός, πέστα Ξηρέ, ο έτσι Εφραίμ, ο αλλιώς κ.λ.π. Επικροτούσαν δηλαδή τον Ξηρό. Αν κατάλαβα καλά προτιμούν το φονιά από τον μοναχό που ακόμα και αν έφταιξε σε κάτι δεν σκότωσε. Προτιμούν αυτό που μπορεί να σκότωνε και το παιδί τους τη γυναίκα τους. Είναι να τρελαίνεσαι, μόνο και μόνο επειδή είναι παπάς είναι χειρότερος από φονιά. Αν κύριοι αναγνώστες είχατε μπροστά σας και τους δύο , τον Ξηρό με πιστόλι στον κρόταφό σας και τον γέροντα Εφραίμ με το πετραχήλι ποιον θα προτιμούσατε θα ήθελα να ξέρω. Πραγματικά πιστεύω ότι με τη μανία που σας διακατέχει μπορεί και να διαλέγατε τον Ξηρό. Ο άλλος βλέπεις είναι παπάς.
Τώρα υποψιάζομαι τι είναι κόλαση, ούτε καζάνια ούτε τίποτα, είναι από την εδώ ζωή άρνηση του καλού, του Θεού. Και παραπέρα στην άλλη ζωή η αδυναμία να δεις το εκτυφλωτικό φως του Θεού, κάτι που από την επίγειά σου ζωή πάντα αποστρεφόσουν. Το μόνο που μπορεί να σας σώσει είναι το έλεος του Θεού.
Είναι καιρός νομίζω να φυλακίσουμε όλα εκείνα τα πάθη που εκπροσωπεί ο δύσμοιρος κ. Ξηρός. Ναι φυλακίσαμε ναι σωματικά το φονιά, χρέος μας όμως και η πνευματική φυλάκιση του εγωισμού της οίησης, της κατάκρισης, του θυμού, της φιλαυτίας, της φιλαργυρίας και όλων αυτών των παθών που σαν υπόδικοι στο δικαστήριο περιμένουν το δικαστή να αποφασίσει. Δικαστής είμαστε εμείς, και τους πρέπει των παθών, φυλάκιση και μόνο φυλάκιση. Η απόφαση να είναι τελεσίδικη και χωρίς δικαίωμα έφεσης.
Χωρίς ίχνος μίσους προς τον κ. Ξηρό και των συν’ αυτώ
Με αγάπη
Νέαρχος Παναγή
Λεμεσός
Και εξηγώ γιατί. Πρώτα-πρώτα για την συμπεριφορά ενός φονιά έναντι σε ένα συνάνθρωπό του και κατά δεύτερον για τα σχόλια που διαβάζω κάτω από το άρθρο περί διαμάχης Ξηρού και Εφραίμ από αναγνώστες.
Φτάσαμε στο σημείο, δεν περίμενα και κάτι άλλο φυσικά, ο εκ .... προμελέτης φονιάς, ο αφαιρών τη ζωή του συνανθρώπου του, να εκστομίζει βαρύτατους λόγους κατά ενός γέροντα που αν έκανε κάτι έχει σχέση μόνο με ανταλλαγές περιουσίας οι οποίες ακόμη δεν κρίθηκαν καν παράνομες.
Ακόμα και μετά από τόσα χρόνια φυλακή δεν μεταμέλησε, δεν αντιλήφθηκε τι έπραξε, πόσους φόνευσε και θεωρεί τον εαυτό του κλάσεις αγιότερον του γ.Εφραίμ και βγάζει και γλώσσα. Ο γ.Εφραίμ φυσικά ως γνήσιος πνευματικός άνθρωπος ουδέν είπε και υποψιάζομαι ότι από εκείνη τη στιγμή προσεύχεται για το Ξηρό.
Του είπε ότι ζει στην χλιδή στη φυλακή. Με τις τριπλές κουβέρτες για να μην κρυώνει κ. Ξηρέ;
Tου είπε ότι δεν ζει την τρισάθλια κατάσταση της φυλακής. Κ. Ξηρέ μήπως εσύ δεν συνειδητοποιείς ότι έχεις κάνει τη ζωή των συγγενών αυτών που δολοφόνησες τρισάθλια; Μήπως σου πρέπει η τρισάθλια κατάσταση στη φυλακή, αλλά στον γέροντα όχι; Γιατί για να σου πω την αλήθεια και στο κελί που ζούσε στο μοναστήρι η έκτασή του και ο τρόπος διαβίωσης του γέροντα δεν ήταν και πολύ διαφορετικός. Ασκητικός ήταν και στη μονή. Είναι εσένα που κακοφάνηκε γιατί από την έξω ασυδοσία της ζωής σου μπήκες σε καλούπια, στην τρισάθλια κατάσταση όπως την λες.
Είπες κ. Ξηρέ ότι ο πατέρας σου ο ιερέας είχε 13 παιδιά και 100 ορφανά που βοηθούσε. Ενώ ο γέροντας τι έχει κ. Ξηρέ, ξέρεις; ; Έχει 120 παιδιά όλων των ηλικιών, έχει 120 μοναχούς μέσα στο μοναστήρι, έχει χιλιάδες πνευματικά παιδιά ένα εκ των οποίων εγώ και η σύζυγός μου, έχει εκατοντάδες φυλακισμένων στις φυλακές Κομοτηνής που περιμένουν κάθε Τρίτη τον π. Νήφων να τους επισκεφθεί για υλική και ηθική βοήθεια, έχει και όλους αυτούς τους 1000 και πλέον που αποφυλάκισε. Έχει και προσφάτως φυλακισμένους στον Κορυδαλλό, εκτός εσένα φαντάζομαι, και ένα σωρό άλλους κρυφοπνευματικά του παιδιά που φοβούνται λόγω θέσεως να ομολογήσουν τη σχέση του ς με τον γέροντα. Αλλά που να καταλάβεις εσύ κ. Ξηρέ και ένα τσούρμο όμοιοί σου και ας μην είναι φονιάδες.
Γιατί κ. Ξηρέ η συμπεριφορά σου εκφράζει δυστυχώς μεγάλο μέρος της κοινωνίας μας. Και γι’ αυτό αγαπητέ ιδεολόγε με τον ίδιο τρόπο που εσύ θεωρείς ότι δεν έκανες κάτι κακό δολοφονώντας, ενώ ο όποιος συνάνθρωπός σου(ο γ. Εφραίμ) έκανε πολύ χειρότερα από εσένα, (ουδέν αναληθέστερο), έτσι και η κοινωνία μας πάντα κρίνει τον άλλο, ποτέ δεν έκανε κάτι κακό ενώ φταίνε πάντα οι άλλοι. Με αυτό τον τρόπο ποτέ κανείς δεν διορθώνεται. Να και η εξήγηση για την κατρακύλα της κοινωνίας, αφού είμαι αλάνθαστος ας διορθωθεί ο άλλος που φταίει.
Κ. Ξηρέ είσαι η προέκταση της νοοτροπίας της κοινωνίας και δεν μιλώ για τους φόνους αλλά για την συμπεριφορά σου.
Είπες κ .Ξηρέ ότι περιέφερε της την Αγία Ζώνη της Παναγίας για να πάρει χρήματα και για να γίνει γνωστός. Φαντάζομαι δεν σας ενημέρωσε ο κ.Ιερώνυμος, ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών ότι όλα τα λεφτά δόθηκαν για τα συσσίτια των απόρων στην Αθήνα. Και ναι κ. Ξηρέ έγινε γνωστός και στη Ρωσία και όχι μόνο, εδώ και χρόνια με τις συκοφαντίες των όμοιών σας έγινε παγκόσμια γνωστός. Γιατί εκεί που εσείς χαλάτε (νομίζετε) ο Θεός χτίζει.
Το άλλο που με προβλημάτισε είναι τα χαιρέκακα σχόλια πολλών αναγνωστών της είδησης. Καλά του έκανε ο Ξηρός, πέστα Ξηρέ, ο έτσι Εφραίμ, ο αλλιώς κ.λ.π. Επικροτούσαν δηλαδή τον Ξηρό. Αν κατάλαβα καλά προτιμούν το φονιά από τον μοναχό που ακόμα και αν έφταιξε σε κάτι δεν σκότωσε. Προτιμούν αυτό που μπορεί να σκότωνε και το παιδί τους τη γυναίκα τους. Είναι να τρελαίνεσαι, μόνο και μόνο επειδή είναι παπάς είναι χειρότερος από φονιά. Αν κύριοι αναγνώστες είχατε μπροστά σας και τους δύο , τον Ξηρό με πιστόλι στον κρόταφό σας και τον γέροντα Εφραίμ με το πετραχήλι ποιον θα προτιμούσατε θα ήθελα να ξέρω. Πραγματικά πιστεύω ότι με τη μανία που σας διακατέχει μπορεί και να διαλέγατε τον Ξηρό. Ο άλλος βλέπεις είναι παπάς.
Τώρα υποψιάζομαι τι είναι κόλαση, ούτε καζάνια ούτε τίποτα, είναι από την εδώ ζωή άρνηση του καλού, του Θεού. Και παραπέρα στην άλλη ζωή η αδυναμία να δεις το εκτυφλωτικό φως του Θεού, κάτι που από την επίγειά σου ζωή πάντα αποστρεφόσουν. Το μόνο που μπορεί να σας σώσει είναι το έλεος του Θεού.
Είναι καιρός νομίζω να φυλακίσουμε όλα εκείνα τα πάθη που εκπροσωπεί ο δύσμοιρος κ. Ξηρός. Ναι φυλακίσαμε ναι σωματικά το φονιά, χρέος μας όμως και η πνευματική φυλάκιση του εγωισμού της οίησης, της κατάκρισης, του θυμού, της φιλαυτίας, της φιλαργυρίας και όλων αυτών των παθών που σαν υπόδικοι στο δικαστήριο περιμένουν το δικαστή να αποφασίσει. Δικαστής είμαστε εμείς, και τους πρέπει των παθών, φυλάκιση και μόνο φυλάκιση. Η απόφαση να είναι τελεσίδικη και χωρίς δικαίωμα έφεσης.
Χωρίς ίχνος μίσους προς τον κ. Ξηρό και των συν’ αυτώ
Με αγάπη
Νέαρχος Παναγή
Λεμεσός
ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2012/02/vs.html#ixzz1nIWF2ZXU
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου