slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Ευχαριστήριο Κωνσταντίνου Β. Βερνίκου Πρόεδρου Συλλόγου Σαγκριωτων υποψήφιου Εκλογες της Ο.ΝΑ.Σ

Οι νικητές των  εκλογών 
Αισθάνομαι την υποχρέωση να ευχαριστήσω τους συμπατριώτες και τις συμπατριώτισσες, που με την ψήφο τους αναδείχτηκα δεύτερος με 75 ψήφους, στις εκλογές της Ο.ΝΑ.Σ. για την ανάδειξη νέων διοικητικών οργάνων, που διεξήχθησαν στις 11/12/2011.

Η αποδοχή αυτή στο πρόσωπό μου, αποτελεί για μένα τιμή και παράλληλα ευθύνη .

Θα ήθελα να  διαβεβαιώσω όλους και όλες ότι η παρουσία μου στο νέο Διοικητικό συμβούλιο ( από οποιαδήποτε θέση) δεν θα είναι συμβολική αλλά ουσιαστική. Θα προσπαθήσω, αφιερώνοντας την σκέψη μου, την εμπειρία μου , τον ελεύθερο χρόνο μου , για το καλό του Ναξιακού Συλλογικού κινήματος και της Νάξου.


Όπως διαφαίνεται , από τα άτομα που εξελέγησαν, το νέο Δ. Σ. έχει όλα τα εχέγγυα, για να ανεβάσει την Ομοσπονδία ακόμη ένα σκαλοπάτι και να συνεργαστεί με τους ναξιακούς φορείς προωθώντας το καλύτερο για το νησί μας.

Σε αυτό το πνεύμα και για αυτούς τους στόχους θα εστιάσω τις προσπάθειές μου.

                                                                             Με σεβασμό και εκτίμηση

                                                                                    Κώστας Βερνίκος

             

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΑΓΚΡΙΩΤΩΝ ΝΑΞΟΥ

               << Η ΠΡΟΟΔΟΣ>>
         Οδυσσέως 7-ΑΘΗΝΑ (ΤΚ 104-37)
                 ΤΗΛ- FAX 2105225759
                          www.sagri.gr
                   e-mail: info@sagri.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: