slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Ανοικτή επιστολή προς τον νέο πρωθυπουργό

Κύριε Παπαδήμο, αρχικά δεν θα σας συγχαρώ για την τοποθέτησή σας, καθώς δεν ήταν απόφαση του λαού, αλλά απόφαση ανθρώπων που έχουν χάσει κάθε νομιμοποίηση. Από την στιγμή όμως που είσαστε σε αυτή τη θέση, οφείλω να σας εξηγήσω και εγώ δύο πράγματα. Να σας πω πρώτα ότι ως άνθρωπος δεν έχω κανένα προσωπικό πρόβλημα μαζί σας, αλλά:

1ον: Είστε υπάλληλός μου, αν και δεν σας προσέλαβα εγώ αλλά κάποιοι συμφώνησαν να σας προσλάβω. Οπότε δεν έχετε νομιμοποίηση.

2ον: Δεν σκοπεύω να συμμετέχω στην στήριξη αυτής της κυβέρνησης. Αντίθετα θα προσπαθήσω με κάθε ηθικό (νόμιμο ή μη) μέσο που έχω στην διάθεσή μου να δυσκολέψω το έργο της με μόνο σκοπό την συντομότερη προσφυγή στις κάλπες.

3ον: Δεν με ενδιαφέρουν οι ανοησίες περί "όσο γρηγορότερα τελειώσουμε το έργο, τόσο γρηγορότερα θα γίνουν εκλογές". Αντίθετα θα πρέπει να γίνουν όσο τον δυνατόν γρηγορότερα εκλογές ώστε να υπάρχει η ελάχιστη νομιμοποίηση για ολοκλήρωση οποιουδήποτε έργου, πόσο μάλλον ενός που δεσμεύει τις επόμενες γενιές.

Νομίζω εξηγήθηκα.

vasper

Δεν υπάρχουν σχόλια: