slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Οι πρώτες δηλώσεις Παπαδήμα

Η πορεία θα είναι δύσκολη, αλλά με συνεργασία τα προβλήματα μπορούν να επιλυθούν, τόνισε ο Λ.Παπαδήμος

Η τιμή είναι μεγάλη και η ευθύνη μεγαλύτερη είπε ο Λουκάς Παπαδήμος λίγο μετά την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης από τον Πρόεδρο.

Ο ίδιος τόνισε ότι η οικονομία βρίσκεται σε κρίσιμο σταυροδρόμι και ότι οι επιλογές που θα γίνουν από εδώ και στο εξής θα έχουν καθοριστική σημασία για την πορεία της χώρας.
«Δεν θα είναι εύκολη η πορεία, αλλά με ενότητα τα προβλήματα μπορούν να επιλυθούν» σημειώσε τονίζοντας την ανάγκη να μείνει η χώρα στην Ευρωζώνη.

ΕΙΜΑΙ ΠΕΠΕΙΣΜΕΝΟΣ ΟΤΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΗ ΖΩΝΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗΣ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ, ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΗ ΖΩΝΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΘΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.

ΔΕΝ ΤΕΘΗΚΑΝ ΟΡΟΙ ΠΡΟΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΡΧΗΓΟ

ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΆΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΡΧΗΓΩΝ (δηλ. επιμένουν για 19 Φεβρουαρίου... θα το δούμε)

Η ΠΟΡΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΠΕΙΣΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΙΛΥΘΟΥΝ ΤΑΧΥΤΕΡΑ ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΑ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΟΤΗΤΑ, ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΣΗ.

ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΑ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

Η ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΖΩΗΣ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: