slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Φλώριος Γ. Μπαρδάνης: θέλω να διαχωρίσω πλήρως την θέση μου από αυτή την κατάσταση,


Όλοι μας ξέρουμε την κλασική ταινία στα κινούμενα σχέδια, που η γάτα κυνηγάει το ποντίκι. Φτάνει λοιπόν η γάτα στο χείλος του γκρεμού και όμως συνεχίζει να τρέχει. Πέφτει μόνο όταν κοιτάζει κάτω και το συνειδητοποιεί.
          Αυτό συμβαίνει και στον τόπο μας. Τους λέμε." Ε, ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ"
       Φίλες και φίλοι.....

    Μας λένε πως είμαστε αιθεροβάμονες. Όμως οι πραγματικοί αιθεροβάμονες είναι αυτοί που μας κυβερνούν και που πιστεύουν ότι αυτή η κατάσταση που βιώνουμε σήμερα μπορεί να συνεχιστεί επ΄αόριστον.
     Μας λένε πως είμαστε αποτυχημένοι. Όμως οι πραγματικοί αποτυχημένοι είναι αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις εντός και εκτός Ελλάδας και που μέχρι σήμερα δεν υπάρχει η παραμικρή πρόοδος.
       Μας λένε πως είμαστε μέρος του προβλήματος. Όχι φίλοι μου. Το πρόβλημα είναι αυτοί. Και δυστυχώς θριαμβεύουν. Και θριαμβεύουν αυτοί που μας διοικούν γιατί είναι μία οργανωμένη μειοψηφία που ενεργεί εναντίον μιας διαιρεμένης πλειοψηφίας.
       Και τούτο αποδεικνύεται περίτρανα με την Κυβέρνηση συνεργασίας ή όπως αλλιώς θέλετε να την ονομάσετε. Μια Κυβέρνηση που την συγκροτούν στελέχη του ΠΑΣΟΚ, της Ν.Δ. και ακροδεξιά μιάσματα του σκοτεινού παρελθόντος της Πατρίδας μας.
       Μα ποιος θα το φανταζόταν φίλοι μου ότι μετά από 38 χρόνια Δημοκρατίας στον τόπο μας και παραμονές της ιστορικής εξέγερσης των φοιτητών μας, τα ακροδεξιά κατάλοιπα που μας κυνηγούσαν το 1980 με τσεκούρια στην Σταδίου (Βορίδης) θα γινόταν Υπουργοί;
     Όχι φίλοι μου. Πιστεύω ότι αυτό είναι προσβολή στην Δημοκρατία. Μια Δημοκρατία που την κερδίσαμε βάφοντας τους δρόμους με το αίμα μας.
     Σε μια Δημοκρατία με τόσο γερά θεμέλια που δεν πρέπει να επιτρέψουμε σε κανέναν να τα υποσκάπτει.
     Σε μια Δημοκρατία που όλα αυτά τα μιάσματα δεν έχουν καμιά μα καμιά θέση.
     Σε μια Δημοκρατία που όσοι αποφάσισαν να συνεργαστούν μαζί τους έπρεπε ήδη να έχουν πάει στα σπίτια τους.
     Ο ΜΠΡΕΧΤ είχε πει κάποτε. Τι είναι η ληστεία μιας τράπεζας μπροστά στην ίδρυσή της; Έτσι κι εδώ. Τι είναι μια Κυβέρνηση ή τι μπορεί να προσφέρει μια Κυβέρνηση όταν συμμετέχουν σε αυτή τέτοια γομάρια; (Γομάρια είχα αποκαλέσει  την προηγούμενη Κυβέρνηση ο Ροδούλης).
   Φίλες και φίλοι. Τα λάθη που έγιναν ήταν πολλά και δυστυχώς κάποια δεν διορθώνονται. Προσωπικά θέλω να διαχωρίσω πλήρως την θέση μου από αυτή την κατάσταση, εκφράζοντας την οργή μου αλλά και την λύπη μου γι αυτή την κατάντια.
   Σας καλώ όλους να γεμίσουμε τις αγωνιστικές μας μπαταρίες για να αντιμετωπίσουμε αυτές τις μεγάλες επιθέσεις που δέχεται η Πατρίδα μας.

                                                                                                              Νοέμβρης 2011

                                                                                  Φλώριος Γ. Μπαρδάνης

2 σχόλια:

Παριανός είπε...

Μα ποιος είναι τέλος πάντων ο κύριος αυτός για να μας ενδιαφέρει η απόψη του. Και εγώ μπορεί να έχω την ίδια άποψη αλλά δεν την δημοσιοποιώ γιατί ποιον ενδιαφέρει.

Ανώνυμος είπε...

Μα ε μου λες Φλώριο στο χωριό που έχουμε ένα σωρό φασιστοτραμπούκους ευτοί ΛΑ.Ο.Σ ψηφίζουνε; Σε πιο κόμμα είναι; Τότε γιατί ψηφίσαμενε το Μανόλη και το Γιάννη στσι δημοτικές μαζί με όλους ευτούς; Ο Βορίδης σε μάρανε;