slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Το προφίλ ενός ....

Γράφει ο Γιάννης Πρεβενιός
e-mail: prevejohn@yahoo.gr


Σαν μικρό παιδί ήμουν πολύ κακός. Έβαζα ξαφνικές τρικλοποδιές στους συμμαθητές μου ενώ πολλές φορές έδενα ένα ντενεκάκι στην ουρά της γάτα της γειτονιάς. Η πλάκα όμως η μεγάλη έγινε όταν της το έβαλα στο κεφάλι της και αυτή χτυπιότανε στους τοίχους (σαν τρελή γιατί δεν έβλεπε) μέχρι που ψόφησε!
Στο γυμνάσιο σε κάθε τάξη φοιτούσα τουλάχιστον δύο χρονιές και όλοι με φοβόντουσαν γιατί ήμουνα νταής και την έβρισκα να τους δέρνω για ψύλλου πήδημα.(πολλές φορές όμως και κατά παραγγελία βγάζοντας και το χαρτζιλίκι μου)
Τελικά δεν μπόρεσα να σπουδάσω τίποτα και για αυτό σίγουρα φταίει ο πατέρας μου γιατί μου δημιούργησε ψυχολογικό τραύμα αφού από μικρό με έλεγε στουρνάρι, ηλίθιο και βλάκα!
Όμως τώρα τους αποστόμωσα όλους αφού εδώ και καιρό κάνω λαμπρή καριέρα ως ...
Ματατζής!!!


Υποσημείωση

Φωτογραφίστε αυτούς τους άνανδρους αληταράδες και ανεβάστε τις φωτογραφίες στο διαδίκτυο για να αναγνωριστούν και να δικαστούν (όπως οι Εσατζήδες της Χούντας) όταν έρθει ξανά η Δημοκρατία στην χώρα μας.