slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Τι λέει ο Τέρενς Κουίκ για το ΚΟΝΤΡΑ

Στο ΚΟΝΤΡΑ έκανα την 11μηνη προσπάθειά μου με πολύ κόπο. Με μία χούφτα νέα παιδιά, όχι παραπάνω από 8 συνολικά, που τα περισσότερα στο ξεκίνημα της καριέρας τους, δούλεψαν και αυτά πολύ σκληρά, σε ένα ιδιαίτερο απαιτητικό Δελτίο. Πραγματικά αφήνω πίσω ένα δημοσιογραφικό θησαυρό, με τις άπειρες ευχαριστίες μου.
Από κει και πέρα, η ανακοίνωση αισθάνομαι ότι με αδικεί. Δεν θα κάνω άλλο σχόλιο, γιατί στη δική μου επαγγελματική πορεία δεν έδωσα δείγματα αντιπαλότητας ή συγκρουσιακών σχέσεων, που να ξεκινούν από μένα. Ούτε μπήκα στη διαδικασία δημοσίων απαντήσεων, ανταπαντήσεων και αντεγκλήσεων στο όποιο επαγγελματικό μου διαζύγιο, όπως συνέβη και με τον ΑΝΤ1 και με το ΣΤΑΡ


Εξ άλλου τι να πω όταν όλη η πιάτσα (και κυρίως εκείνοι που έχουν δουλέψει μαζί μου)γνωρίζουν ότι απέχω πολύ μακριά από μεθόδους σαν κι αν αυτές που μου αποδίδονται.

Τέλος, πάντων. Ότι συνέβη, συνέβη. Κρατώ τις πολλές καλές στιγμές μου στο ΚΟΝΤΡΑ και πετάω τις ελάχιστες (αλλά πολύ σοβαρές) δυσάρεστες στιγμές του τελευταίου καιρού. Υπερασπίστηκα την αξιοπρέπειά μου και την επαγγελματική μου ιστορία και γι’αυτό με δύο επιστολές μου στην ιδιοκτησία, από τις 25 Αυγούστου, δήλωσα την αποχώρησή μου.

Στην μία, μάλιστα, διατύπωσα με κάθε ειλικρίνεια τις ευχαριστίες μου, που επί 11 μήνες διαμόρφωνα από πλευράς ρεπορτάζ και σχολίων μου το Κεντρικό Δελτίο του ΚΟΝΤΡΑ χωρίς την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ εργοδοτική παρέμβαση. Μία απόλυτη ελευθερία λόγου και επιλογών θεμάτων την οποία οφείλω να προσθέσω ότι είχα και στις εποχές του ΑΝΤ1 και στις πρωινές εκπομπές του ΣΤΑΡ και του ΑΛΤΕΡ και στον BlueSky και στην πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή της ΝΕΤ 105,8 που παρουσίαζα με την Κατερίνα Σερέτη τη διετία 2008-10 και που φυσικά έχω και στην αρθογραφία μου στο περιοδικό "Επίκαιρα", με το οποίο συνεργάζομαι τους τελευταίους τέσσερις μήνες.

Βλέπετε, όσο περνάει ο καιρός και φορτώνομαι χρόνια επαγγελματικά και βιολογικά στη πλάτη μου, δύσκολα μπορώ να καλουπωθώ στις όποιες εργοδοτικές απαιτήσεις από πλευράς "γραμμής", απαγορεύσεων, υπαγορεύσεων κλπ. Αν και εδώ που τα λέμε, ακόμα πιο δύσκολα και οι εργοδότες θα αναλάμβαναν τέτοιες...πρωτοβουλίες!
Αλλά, εν πάση περιπτώσει, στο ΚΟΝΤΡΑ δεν υπήρχε καν τέτοια σκέψη ή πρόθεση από πλευράς ιδιοκτησίας. Τουλάχιστον όσο ήμουνα εγώ εκεί. και αυτό το εκτιμώ απεριόριστα.
Είναι σαφές ότι τον τελευταίο καιρό είχε γίνει δύσκολη η συνεργασία μου με τον Τάσο Παπαδόπουλο. Είναι επίσης σαφές ότι αυτό ήταν και η αιτία που οδηγήθηκα στην έξοδο του καναλιού.

Οι όποιες διαφορές, όμως, δεν με εμποδίζουν να του ευχηθώ καλή επιτυχία στη συνέχεια της δύσκολης προσπάθειάς του.

Εξ άλλου 40 χρόνια φιλίας μαζί του, ας έχουν πλέον την επιλογή μόνο της φιλίας και όχι της συνεργασίας.

Από δω και μπρος, δεν ξέρω ακριβώς και πότε, τι θα κάνω. Προς το παρόν θέλω να ξεκουραστώ δίπλα στην οικογένειά μου γεμίζοντας τις μπαταρίες μου και κρατάω τις ακροτελεύτιες ευχές της ανακοίνωσης του ΚΟΝΤΡΑ, οι οποίες και θέλω να ελπίζω ότι, αυτές τουλάχιστον, είναι ειλικρινείς.

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία,
Με εκτίμηση
Τέρενς Κουίκ


Υ.Σ. Το περιεχόμενο αυτής της ανοιχτής επιστολής, αποδεικνύει το ήθος του δημοσιογράφου, ακόμα και όταν τον αδικούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: