slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Τελικά ποιός είναι πιο ανίδεος, ο Βενιζέλος ή ο Παπακωνσταντίνου; Εσύ αποφασίζεις!

Γράφει ο gian gian Ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου ενώ γνωρίζει ότι Ελλάδα πρέπει να δανειστεί, εξάλλου και όλα τα προηγούμενα χρόνια κάθε δύο τρεις μήνες η Ελλάδα έβγαινε στις διεθνής αγορές και έψαχνε δανεικά, ενώ λοιπόν γνωρίζει ότι πρέπει να δανειστεί, λίγο πριν πάει να ζητήσει δανεικά ανακοινώνει ότι η ελληνική οικονομία είναι σαν τον Τιτανικό. 
Εγώ λοιπόν ρωτάω.  Αν εσείς ήσασταν τράπεζα και ακούγατε ότι ο πελάτης σας  (ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου) στην αγορά παρομοιάζεστε ως Τιτανικός, θα τον δανείζατε; 
Ρωτάω. Θα δανείζατε κάποιον που ο ίδιος σας ομολογεί ότι από στιγμή σε στιγμή βουλιάζει;  Εγώ πάντως δεν θα τον δάνειζα, γιατί  απλά δεν θέλω να φορτώσω τα λεφτά μου στον Τιτανικό. Λοιπόν. Ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου, ήθελε η δεν ήθελε να δανειστεί;
Εγώ νομίζω, δεν ήθελε να δανειστεί. Εκτός…

Εκτός και αν δεν είχε συναίσθηση της πραγματικότητας. 

Αλλά ας δούμε τώρα και τον Ευάγγελο Βενιζέλο. Τι κάνει αυτός;

Ενώ λοιπόν αυτός παίρνει την υπόσχεση να τον δανείσουν οι Ευρωπαίοι, χωρίς, το τονίζω, χωρίς εγγυήσεις, αυτός προτού βάλει τα λεφτά στην τσέπη, υπόσχεται κάποιες εγγυήσεις στην Φινλανδία, το ακούν λοιπόν οι υπόλοιποι τις Ευρώπης και ζητούν και αυτοί, ως είναι φυσικό, εγγυήσεις.

Τώρα, τρέχει ο Βενιζέλος και δεν φτάνει, γιατί έχασε και τα αυγά και τα πασχάλια, που λένε στο χωριό μου.

Και εγώ πάλι ρωτάω. Ήξερε ο Ευάγγελος Βενιζέλος ή δεν ήξερε, ότι εφόσον δώσει στην Φινλανδία εγγυήσεις, αυτόματα θα ζητούσαν και οι υπόλοιποι;

Ρωτάω. Ρωτάω. Τελικά ο Ευάγγελος Βενιζέλος ήθελε ή δεν ήθελε να δανειστεί χωρίς εγγυήσεις; 

Εκτός, και αν δεν έχει ούτε αυτός συναίσθηση της πραγματικότητας. Λοιπόν. Εσύ αποφασίζεις.  Ποιός από τους δύο είναι  τελικά ποιό ανίδεος περί των αγορών; 

Δεν υπάρχουν σχόλια: