slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Πάλι κοιτάμε την Πάρο από ...μακριά!



Ποιοι συνέβαλαν ώστε η Πάρος να ενισχύσει τα ακτοπλοϊκά της δρομολόγια από και προς Πειραιά με τα πλοία " Blue Star Ιθάκη" και " Διαγόρας" και μάλιστα με μειωμένο εισιτήριο;
Στη Νάξο τι κάνουμε; Περιμένουμε, ως συνήθως, να ενδιαφερθούν κάποιοι άλλοι και εμείς να δρέψουμε τους καρπούς; Μάλλον αυτά μας ...τελειώσανε!
Διαβάζουμε στα Παριανά Μ.Μ.Ε.:
"... η Blue Star, για να καλύψει τις συγκοινωνιακές ανάγκες της καλοκαιρινής  περιόδου για τη γραμμή της Πάρου, ανακοίνωσε 40 έκτακτες προσεγγίσεις στο νησί μας για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο με τα πλοία της  "Ιθάκη" και " Διαγόρας" κάθε Κυριακη - Τρίτη - Πέμπτη - Παρασκευή και τις Τετάρτες του Αυγούστου το Ιθάκη θ’ αναχωρεί στις 21.00 μ.μ. από Πειραιά για Πάρο και θα επιστρέφει το ίδιο βράδυ στον Πειραιά και το Διαγόρας θα αναχωρεί κάθε Δευτέρα στις 3.00 μ.μ. από Πειραιά για Πάρο και κάθε Κυριακή στις 18.30 από Πάρο για Πειραιά, αυξάνοντας σημαντικά τη διαθέσιμη χωρητικότητα σε επιβάτες  και οχήματα". 
Να σημειωθεί ότι ο ναύλος επιβατών και οχημάτων στα δύο αυτά  πλοία, θα είναι μειωμένος κατά 20%. Ενδεικτικά το απλό εισιτήριο θα στοιχίζει 24,5 ευρώ και το Ι.Χ. 65 ευρώ.
Μπράβο στους Παριανούς!
Εμείς πότε θα σταματήσουμε  την κακοπροαίρετη κριτική και τα παράπονα, θα "σηκώσουμε μανίκια" και θα εργαστούμε όλοι από κοινού για το συμφέρον του νησιού μας και των κατοίκων του;
Πρέπει να δοθεί βαρύτητα όχι μόνο στη διαφήμιση του νησιού αλλά και στα μέσα που μεταφέρονται οι επισκέπτες και στο κόστος της μεταφοράς τους
.
Τα πλοία που πηγαινοέρχονται στο λιμάνι της Νάξου θα καλύψουν τις ανάγκες της φετινής τουριστικής περιόδου;
Για φέτος περιμέναμε το νέο πλοίο της Blue Star "Δήλος" να ξεκινούσε δρομολόγια αλλά το Ναυπηγείο   Daewoo που το κατασκευάζει  ανακοίνωσε ότι μεταθέτει την ημερομηνία παράδοσής του, για το δεύτερο δεκαήμερο του Αυγούστου  2011. Έτσι, το πλοίο θα μπορεί ν’ αρχίσει τα δρομολόγιά του στη γραμμή Παραου – Νάξου – Ίου - Σαντορίνη, τις πρώτες ημέρες του Σεπτεμβρίου, καθώς χρειάζεται περίπου 20 ημέρες να ταξιδέψει από τη Νότια Κορέα μέχρι τον Πειραιά.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η Blue Star έχει λόγους να ευνοεί την Πάρο γιατί ο κ. Σακέλης (διευθυνων σύμβουλος της εταιρείας) έχει τα συμφέροντά του στην Πάρο. Εμείς εδώ στη Νάξο τους γλείφουμε και ανεχόμαστε την πολιτκή τους να διόχνουν άλλες εταιρείες και πλοία απο τη γραμμή. Ειναι χαρακτηριστικό οτι οι πράκτορες της συγκεκριμένης εταιρείας κατασκοπεύουν στα λιμάνια να δουν ποιοι φορτηγατζήδες ταξιδεύουν με τo Superferry και παλιότερα με το Νήσος Μύκονος, για να μην τους βάζουν στα δικά τους βαπόρια. Και εμείς (ξαναλέω) τους ανεχόμαστε

Ανώνυμος είπε...

ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΛΟΙΟ ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΖΑΝ ΤΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ. ΜΗ ΓΛΥΦΕΤΕ ΚΑΙ ΜΗ ΧΑΡΙΖΕΣΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ.