slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

"Κατά συνείδηση" [NAI], δήλωσε ότι θα ψηφίσει για το Μεσοπρόθεσμο ο Σήφης Βαλυράκης

http://www.antinews.gr/wp-content/uploads/2011/01/gap-balyrakis-tsoykatos1.jpg"Κατά συνείδηση" [η οποία θα του επιβάλλει να ψηφίσει ΝΑΙ δαγκωτό] θα ψηφίσει ο βουλευτής Χανίων του ΠΑΣΟΚ Σήφης Βαλυράκης κατά τις ψηφοφορίες στη Βουλή για την έγκριση του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου και του εφαρμοστικού νόμου, όπως δήλωσε σήμερα κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου που παραχώρησε στα Χανιά, καθώς σκέφτηκε ότι δεν μπορούν να μονοπωλούν την επικαιρότητα τα νούμερα όπως ο Αθανασιάδης ο Ρομπόπουλος και ο Κουρουπλής, και να σιωπά αυτός, που είναι απ' τα παλιότερα νούμερα της Βουλής και έλυσε και το γρίφο της Siemens σαν Πρόεδρος της εξεταστικής [αλήθεια τι έγινε μ΄αυτή την ιστορία;]....

Ο Χανιώτης βουλευτής απαντώντας σε ερώτηση για το τι θα πράξει δήλωσε: "To μεσοπρόθεσμο, είναι ένας συμβιβασμός που πρέπει να γίνει. Εγώ δεν έχω σοβαρές αντιρρήσεις σε τακτικούς συμβιβασμούς, αλλά δεν δέχομαι στρατηγικούς συμβιβασμούς και βεβαίως δεν θα σας κάνω δήλωση εγώ , τι ψηφίζω στη βουλή, ούτε και έχω κανενός είδους προκατάληψη. Είμαι από τους βουλευτές που ψηφίζω πάντα κατά συνείδηση. Δεν επηρεάζομαι ούτε από κομματικές γραμμές, ούτε από απειλές ούτε από φοβέρες. Θα κάνω αυτό που πρέπει να κάνω κατά συνείδηση".

Δεν υπάρχουν σχόλια: