slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Κουτοπόνηρο Αννουλάκι!!! Το εισόδημα του 2009 και όχι του 2010

http://www.prionokordela.gr/wp-content/uploads/2011/05/diamantopoulou-anna.jpgΠΡΟΣ: Υπουργείο Παιδεία, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

Διανύουμε, ήδη, την πέμπτη ημέρα της προθεσμίας για την κατάθεση των μηχανογραφικών δελτίων των υποψηφίων στα ΑΕΙ-ΤΕΙ της χώρας. Όπως είναι γνωστό φέτος καταργήθηκε η διαδικασία των μεταγραφών φοιτητών από κάποια πόλη σε άλλη. Αντί για αυτό φέτος δημιουργήθηκαν ειδικές θέσεις για υποψηφίους ειδικών κοινωνικών ομάδων.

Το υπουργείο Παιδείας και η κυρία Διαμαντοπούλου αγνόησαν την αντισυνταγματικότητα της εφαρμογής αυτού του συστήματος έναντι των πολυτέκνων και τριτέκνων στους οποίους επιβάλει εισοδηματικό κριτήριο.

Το τραγελαφικό της όλης υπόθεσης που, καθόλου τυχαία, εφαρμόζει το υπουργείο είναι το γεγονός ότι η ένταξη ενός υποψηφίου στην ειδική περίπτωση για Αθήνα και Θεσσαλονίκη απαιτεί το εκκαθαριστικό σημείωμα φόρου εισοδήματος που αφορά το εισόδημα κάθε οικογένειας για τη χρονιά 2009, πριν δηλαδή τα σκληρά μέτρα της κυβέρνησης.

ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΚΥΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ 2009;;;

Είμαι ένας από τους υποψηφίους φέτος. Τα μέτρα της κυβέρνησης σας όμως την φετινή χρονιά μείωσαν δραματικά τα έσοδα της οικογένειας μου. Φέτος είναι κάτω από το εισοδηματικό πλαφόν που έχετε θέσει. Είμαστε τρίτεκνη οικογένεια και με αδελφό που σπουδάζει στην Αθήνα. Αντιλαμβάνομαι πως δεν τα βγάζει πέρα η οικογένεια μου αν πάω να σπουδάσω σε άλλη πόλη. Παρά τις παροτρύνσεις των γονέων μου, αφού δεν υπάρχει άλλη επιλογή, να σπουδάσω σε άλλη πόλη, οι οποίοι με παροτρύνουν με βαριά καρδία σε κάτι τέτοιο. Δεν μπορώ να το επιχειρήσω. Για ποιό λόγο προϋπόθεση για την ειδική περίπτωση είναι το εισόδημα του 2009 και όχι τα τελευταία! Με οδηγεί το ίδιο μου το κράτος στην απομάκρυνση μου από την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Παρακαλώ επιληφθείτε του θέματος διότι η προθεσμία κατάθεσης μηχανογραφικών τελειώνει και δεν μπορώ να κάνω κάτι και εγώ και άλλοι υποψήφιοι που βρίσκονται την ίδια κατάσταση.

kontari.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: