slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Απάντηση Δημήτρη Μπάϊλα στο Νέο δημοσίευμα της «Καθημερινής»

Μετά το νέο δημοσίευμα της καθημερινής για το σκάνδαλο της Πολεοδομίας και την εκ νέου αναφορά στο πρόσωπο του π. Νομάρχη Κυκλάδων Δημήτρη Μπάϊλα, ο κ. Μπάίλας προχώρησε στην παρακάτω Δήλωση.

«Σχετικά με το τελευταίο δημοσίευμα της εφημερίδα Καθημερινή για τα θέματα της Πολεοδομίας Σύρου, δηλώνω ρητά και κατηγορηματικά ότι ουδέποτε απογορεύτηκε η έξοδος από τη χώρα, ούτε σε εμένα ούτε και στον αρμόδιο αντινομάρχη Νικήτα Γρυπάρη. Δεν περιήλθε σε γνώση μας, οιοδήποτε σχετικό έγγραφο από καμία αρμόδια αρχή.

Για το λόγο αυτό έχουμε ζητήσει με αίτησή μας και επίσημη βεβαίωση από την Εισαγγελία Σύρου, την οποία θα έχω στα χέρια μου τις επόμενες ημέρες. Σημειώνω δε, ότι ακόμα και μέχρι σήμερα, ότι αφορά το πρόσωπό μου το γνωρίζω μόνο από τις εφημερίδες, και ιδιαίτερα από την Καθημερινή!

Ενώ μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει κανένα έγγραφο για την υπόθεση από τις αρμόδιες αρχές, ακόμα και για την απλή αμέλεια της μη στελέχωσης της υπηρεσίας για την οποία κατηγορούμαι, εν τούτοις η λάσπη στο πρόσωπό μου εξακολουθεί να ρίχνεται, προφανώς από τα ίδια άτομα και τα ίδια κυκλώματα, τα οποία όσο βλέπουν ότι οι γκεμπελίστικες μέθοδοι που χρησιμοποιούν δεν επηρέασαν τα συναισθήματα αγάπης των Κυκλαδιτών προς το πρόσωπό μου, προσπαθούν, συνεχίζοντας τη σπίλωση, να με εξοντώσουν πολιτικά.

Είμαι βέβαιος όμως, πως η ώρα της αλήθειας και της δικαίωσής μου είναι πολύ κοντά, καθημερινά δικαιώνονται οι απόψεις μου και αυτό προφανώς τους τρομάζει.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: