slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

ΦΕΤΟΣ ΟΛΟΙ ΠΑΜΕ ΝΑΞΟ!

Η Δήμητρα Βελίκα, δημοσιογράφος, αναφέρει στο kykladesnews δέκα λόγους που προτιμά τη Νάξο για τις διακοπές της.   1. Για την ιστορία της, την ομορφιά της και τα μοναδικά χωριά της, το καθένα από τα οποία έχει το δικό του χρώμα. Να αναφέρω την Απείρανθο, το Φιλώτι, το Σαγκρί, το Χαλκί.
2. Είναι «αυτόνομη» με δικά της προϊόντα. Ακόμη έχω τη γεύση των τυριών της στο στόμα μου. Γενικά έχει υπέροχο φαγητό που μου έχει μείνει αξέχαστο.
3. Μοναδικές παραλίες με καθαρά νερά. Ο Άγιος Προκόπιος και η Μικρή Βίγλα είναι οι αγαπημένες μου.
4. Συνδυάζει τις ήσυχες οικογενειακές διακοπές για όποιον θέλει κάτι ήρεμο, αλλά και την φασαρία για παρέες που επιζητούν τις νέες γνωριμίες και γλέντια.
5. Πάντα κάνω βόλτες στην παλιά πόλη της Νάξου και στο Κάστρο με τα αρχαιολογικά ευρήματα. Ξεχνάς τον χρόνο…
6. Πίνω τον καφέ μου στη χώρα την ώρα του ηλιοβασιλέματος αγναντεύοντας στον ορίζοντα τα πλοία που έρχονται και τα πλοία που φεύγουν και την Πορτάρα.
7. Έχει εκκλησίες και μοναστήρια που ηρεμούν… Ο Άγιος Ιωάννης, η Παναγία των Χιόνων (Καθολική), ο Άγιος Παντελεήμονα , η Αγία Παρασκευή, ο Ταξιάρχης, η Χρυσοπολίτισσα, η Αγία Σοφία
8. Στην Πλάκα θα φάω ψάρι, ατενίζοντας τα γλαρονήσια που βρίσκονται απέναντι
9. Εάν έχει πανηγύρια σε κάποιο από τα χωριά της, θα τα προτιμήσω για το παραδοσιακό χρώμα. Αλλιώς η Νάξος έχει ήσυχα μπαράκια, με θέα τα απέναντι φώτα της Πάρου, όπου απολαμβάνεις το ποτό σου.
10. Λίγο πριν από την αναχώρηση…θα κολυμπήσω στον Άγιο Γεώργιο, που είναι δίπλα στην πόλη της Νάξου…

Δεν υπάρχουν σχόλια: