slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

ΕΙΔΗΣΗ ΒΟΜΒΑ

ΦΡΑΤΖΕΣΚΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ

ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ

ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ της 7ης &

14ης Νοεμβρίου 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Κατόπιν των έντεχνα αναπαραγόμενων λασπολογιών και σεναρίων που αναπαράχθηκαν κατά το τελευταίο τριήμερο πριν της εκλογές της 14ης Νοεμβρίου και επειδή πολύς θόρυβος έγινε αβάσιμα και για το όνομα μου, που δεν μου επέτρεψαν να χαρώ τη νίκη του συνδυασμού μας δηλώνω ότι :

· Ουδεμία ανάμειξη έχω με το θέμα των ψηφοδελτίων,

· Η σπίλωση και οι μεθοδεύσεις που επιχειρούν κάποιοι στο όνομα μου, δεν θα περάσει, θα επιστρέψει σύντομα στους ίδιους.

· Δεν θέλω και δεν μπορώ να παίξω τα πολιτικά παιχνίδια κανενός,

· Στη μάχη της εκλογικής διαδικασίας μπήκα καθαρός και θέλω να φύγω καθαρός,

· Σέβομαι και αποδέχομαι το εκλογικό αποτέλεσμα και τους ψήφους όπως ακριβώς ανακοινώθηκαν από το Πρωτοδικείο Νάξου,

· Δεν μπορώ και δεν δέχομαι να μου ασκούνται πιέσεις υποκινούμενες από σκοπιμότητες,

· Δεν θέλω να γίνω αφορμή και αίτια να καταλογιστεί το ελάχιστο, έστω και από φήμες, στο συνδυασμό, που όπως όλοι ξέρετε ήμουν ο πρώτος και ουσιαστικός δημιουργός και βασικός συντελεστής της συνένωσης.

Για όλους τους παραπάνω λόγους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΟΥΜΕ από τον συνδυασμό ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ – ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Η ανεξαρτητοποίηση μου πραγματοποιείται για να διευκολύνει τον συνδυασμό για τον οποίο πάλεψα, αγωνίστηκα και οραματίστηκα μέσα απ΄ αυτόν, τη Νάξο του αύριο. Δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι με την ανεξαρτησία μου δεν θα στηρίζω την νέα Δημοτική Αρχή και το Έργο της . Η ολοκλήρωση και αποκατάσταση της αλήθειας θα αποτελέσει κυρίαρχο στόχο των ενεργειών μου το επόμενο διάστημα μέχρι την οριστική δικαίωση.

Στην 1η Ιανουαρίου θα ορκιστώ ως ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος υπηρετώντας και διεκδικώντας την ευημερία και την πρόοδο του Νέου Καλλικρατικού μας Δήμου, εκπληρώνοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την επιταγή που μου εγγυήθηκαν 864 συνδημότες μας, τους οποίους ευχαριστώ από καρδίας.

Με Εκτίμηση

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΦΡΑΤΖΕΣΚΟΣ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΣ ΕΚΑΝΕΣ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΚΡΕΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
1)Ωραία Ελληνικά, ΠΑΣΟΚ είστε; (για να θυμηθούμε και την Μαλβίνα)
2)Ο ταλαίπωρος φοροτεχνικός μπέρδεψε τις εκλογές με την εφορία και πήγε "να μαγειρέψει τα βιβλία"
3) 864 πρίν ή μετά την λαμογιά;
4) Με κούρασαν οι ανιδιοτελείς αγωνιστές