slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Πόρτα σε Μαχαιρίδη

"Δεν θα είμαι υποψήφιος δημοτικός ή περιφερειακός σύμβουλος"
Αγαπητοί μου συμπολίτες.
Η στήριξή σας και η αγάπη σας τόσα χρόνια στο πρόσωπό μου ήταν πραγματικά συγκινητική.
Με ευθύνη ανταποκρίθηκα σε κάθε αίτημά σας προσωπικό.
Με ευθύνη ανταποκρίθηκα σε κάθε αίτημά σας που αφορούσε κάτι καλύτερο για τον τόπο μας.
Με ευθύνη συμμετείχα στα Νομαρχιακά και στα Επαρχιακά Συμβούλια κάνοντας προτάσεις σημαντικές και ουσιαστικές για την βελτίωση της ποιότητας της ζωής όλων μας (Διοικητήριο στη Νάξο, ύδρευση Κουφονησίων και μκρών Κυκλάδεων από τη Νοτιοανατολική Νάξο υποθαλάσσια, 300.000 ευρώ για την κατασκευή ταρτάν στο στάδιο Νάξου) και πολλά άλλα.
Με ευθύνη λειτούργησα όταν ήμουν επικεφαλής σε όλες τις επιτροπές του Επαρχείου (παιδείας κ.λ.π.)
Με αίσθημα ευθύνης και τώρα σας ενημερώνω ότι στις επερχόμενες Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές της 7ης Νοεμβρίου δεν θα είμαι υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος για την Περιφέρεις Νοτίου Αιγαίου.
Πολιτικοί είναι οι λόγοι που με υποχρεώνουν να πάρω αυτή την απόφαση. Μια απόφαση που είναι πάνω από την επιθυμία και την θέλησή μου. Μια απόφαση που έχει να κάνει με την πρότασή μου για ορισμό Αντιπερειάρχη στο ψηφοδέλτιο από τη Νάξο, πρόταση που δεν έγινε αποδεκτή.
Θέλω όμως να σας διαβεβαιώσω ότι θα είμαι εδώ. Ασυμβίβαστος όπως ξέρατε,απλός όπως ήμουν όταν με γνωρίσατε και με ένα τηλέφωνο ανοιχτό πάντα για όλους εσάς.
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω από καρδιάς για την αγάπη που δείξατε στο πρόσωπό μου όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι με τα κοινά σαν Νομαρχιακός Σύμβουλος Κυκλάδων.
Φλώριος Γ. Μπαρδάνης
Νάξος 09-10-2010

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΑ ΑΡ........ ΜΑΣ!