slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ


ΦΩΤΗΣ Α. ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ
(ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ)

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΑΓ. ΑΡΣΕΝΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ
"ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ- ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ"

ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΝOΛΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Άγιο Αρσένιο Νάξου.
Είμαι παντρεμένος με την Απεραθίτισα Ειρήνη Κριμιτζά και έχω 4 παιδιά
Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και επί 21 συναπτά έτη ασχολούμαι με τις εστιατορικές και γαστρονομικές επιχειρήσεις.
Μέσα από την επαγγελματική μου διαδρομή διαπίστωσα τις τεράστιες ανάγκες και τα χρόνια προβλήματα που ταλαιπωρούν το νησί μας. Αυτό έγινε η αιτία της σημερινής μου απόφασης, για να συμβάλω και εγώ, με όλες μου τις δυνάμεις, στην καλυτέρευση της ζωής του τόπου μας.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Φώτη, δεν σου είπε κανείς ότι πρέπει να είσαι κάτοικος της δημοτικής κοινότητας που κατέχεσαι υποψήφιος; Πως δηλώνεις ότι μένεις και εργάζεσαι στην Χώρα ενώ υπέγραψες υπεύθυνη δήλωση ότι κατοικείς στον Αγ. Αρσένιο; Προχειρότητες του Μαργαρίτη όπως είναι όλα του

Ανώνυμος είπε...

ποσα πηρες φωτη?
ειναι αληθεια οτι τα πηρες?

Ανώνυμος είπε...

ναι μωρε ολοι τα παιρνουνε.μονον εσεις δεν ειστε χουβαρνταδες. αντε ταξτε καμια θεση σκουπιδιαρη,καμια πυροσβεστικη,καμια αδεια περιπτερου. αντε νν μην αρχισω τωρα. τη μια φταιει η στελα,την αλλη ο δημεας,κι ολο μαγειρεματα. η αγια οικογενεια δεν φταιει πουθενα.

Ανώνυμος είπε...

αντε ρε καραγκιοζακια του μαρακη μπητε στο ταφο σας και βουλωστε το που τολματε και μιλατε για νομιμοτητα εσεις .

Ανώνυμος είπε...

ερχεται μεγαλη ηττα μαρακη στην χωρα..ηδη αρχιζουν οι πρωτες μουρμουρες για το χαλια ψηφοδελτιο.

Ανώνυμος είπε...

Ο Εισαγγελέας τι λέει? Ξέρει μα δε λέει... γιατί δε λέει?

Ανώνυμος είπε...

Φωτη παμε γερα και μην ακους κανενα.
Ανθρωπους σαν εσενα εχει αναγκη ο τοπος. Ανθρωπους της δουλειας, του μοχθου, της ζωης,αυτοδημιουργητους, και οχι τεμπεληδες και ρουφιανους.
Φτανει πια με τους δημοσιους υπαλληλους και τους βολεμενους που εκατσαν σε μια καρεκλα απο γλυψιμο και νομιζουν οτι θα γ..... ολο τον κοσμο.