slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Η φωνή της Γρηγορίας

Πάνω από όλα ΓΙΑ ΜΕΝΑ κυρίαρχο θέμα ήταν και είναι η πολιτική μου επιβίωση και αφού ο χώρος που πίστεψα αγάπησα και αγωνίστηκα το ΠΑΣΟΚ δεν μου έδωσε το χρίσμα…

Ουσιαστικά με …………..

Πάντα λοιπόν με γνώμονα την πολιτική μου επιβίωση και εκμεταλλευόμενη τη διάλυση της Νέας Δημοκρατίας Πάρου - ΚΑΝΤΑΤΙΑ -αποφάσισα με πόνο ψυχής να δηλώνω ότι δεν ανήκω ποια σε κανένα κόμμα, -ασχέτως ότι μέσα μου ήμουν και θα είμαι ΠΑΣΟΚ- ότι κατάθεσα την πολιτική μου ταυτότητα και όλα αυτά πάντα – για την πολιτική μου επιβίωση – για το καλό του τόπου μας .

Παρ' όλες όμως της ΘΥΣΙΕΣ που έκανα λίγοι δεξιοί -μόνο ο κυρ Βασίλης- τσίμπησαν και με ακλούθησαν.

Με δεδομένο λοιπόν ότι ο αγώνας είναι δύσκολος και χρειάζεται εγρήγορση στην επικοινωνιακή πολιτική κάτι που εγώ είμαι άσχετη και δεν μπορώ να κάνω αναγκάστηκα την δουλειά αυτή να την αναθέσω σε γνωστό πολιτικό γυρολόγο της Πάρου για να είναι η φωνή μου στα ΜΜΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: