slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

ΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΟ

Πήγε που λέτε ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ στην ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΥΛΙΑΝΗ σήμερα να προσκυνήσει.
Έσκυψε φίλησε την ΕΙΚΟΝΑ και μετά πηγαίνοντας να φύγει ακούει μια φωνή να του λέει.ΑΡΕ ΤΥΧΕΡΑΚΙΑ.
Γυρίζει γύρω του δεν βλέπει κανένα να τον κυτάζει.Πάει να φύγει πάλι ακούει την ίδια φωνή να του λέει ΑΡΕ ΤΥΧΕΡΑΚΙΑ.
Τρελάθηκε ο ΓΙΩΡΓΟΣ είναι και ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΣ γυρίζει στη ΑΝΤΑ και της λέει ΜΑ ΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΜΙΛΑΕΙ?
ΚΑΝΕΝΑΣ του λέει αυτή παραξενεμένη.Κάνει ένα μορφασμό ο ΓΙΩΡΓΟΣ, αναρωτιέται από μέσα του μήπως από την πολύ <δουλειά> έχει σαλτάρει και πάει να φύγει για τρίτη φορά οπότε ακούει πάλι τη ΦΩΝΗ.ΑΡΕ ΤΥΧΕΡΑΚΙΑ.
Γυρίζει τότε έντρομος βλέπει από πάνω του τον ΧΡΙΣΤΟ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟ .
Σε μένα μίλησες ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ? του λέει. ΝΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΡΕ ΑΡΧΙΨΕΥΤΑΡΕ, ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΑΚΙΑΣ.
Γιατί ΧΡΙΣΤΟΥΛΗ μου είμαι τυχεράκιας?
ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΑΘΕΟΦΟΒΕ ΕΧΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΡΦΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΑΡΧΙΣΩ ΣΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΠΟΥΝΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΙ.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Διαβάζουμε τις παπαριές σου μόνο και μόνο για να περνάμε την ώρα μας. Ντροπή σας.