Blogger Gadgets

slider

Το gmail του naxios

Στείλτε μας Ειδήσεις-Σχόλια-Παρατηρήσεις-Αρθογραφία Στο email - naxios.blogspot.com@gmail.com Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων Η φωνή της ΝΑΞΟΥ.

Δευτέρα, 12 Ιουλίου 2010

Προσοχή κυκλοφορούν και προβοκάτορες

Απάντηση στα τρωκτικά και όχι μόνο

Το συγκεκριμένο post που δημοσιεύτηκε σήμερα και στο troktiko –κάποιοι αρέσκονται να αναδημοσιεύουν ότι το δυσφημεί την Νάξο – άλλα και σε πολλά άλλα seits και blogs το λάβαμε και μείς σήμερα στο mail του blog μας . Το συγκεκριμένο post σίγουρα δυσφημίζει άλλα και αδικεί το νησί σε μια εποχή που ο τουρισμός περνά μεγάλη κρίση. Εμείς ερευνήσαμε το θέμα, και πειστήκαμε ότι πρόκειται περί λάθους . Γι’ αυτό και δημοσιεύουμε την επιστολή που λάβαμε από το ΣΥΛΛΟΓΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΝΗΣΟΥ ΝΑΞΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ

Σχετικά με άρθρο σας που αναρτήθηκε εχθές και συγκεκριμένα Κυριακή 11 Ιουλίου 2010 στις 4:24 μ.μ με τίτλο « Διαφορετικές τιμές» έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής:

Πράγματι το εστιατόριο που αναφέρεται, το οποίο λειτουργεί 20 χρόνια στο συγκεκριμένο χώρο έχει 2 ταμπέλες με διαφορετικές τιμές. Ο λόγος όμως που συμβαίνει αυτό, είναι πολύ απλός και δεν υπάρχει κάτι το πονηρό, αντίθετα ο καταστηματάρχης, διαφημίζει ολοφάνερα τον τρόπο λειτουργίας του.

Όπως αναφέραμε πιο πάνω το εστιατόριο λειτουργεί 20 χρόνια, εφέτος όμως επεκτάθηκε σε ένα διαφορετικό χώρο. Το κατάστημα αυτό διαθέτει δύο διαφορετικές πλατείες οι οποίες έχουν δύο διαφορετικές εισόδους. Η μία είσοδος η οποία οδηγεί στην καινούργια πλατεία-αυλή στο ισόγειο η οποία είναι κλειστή και δεν έχει θέα, έχει πρόσβαση από την παραλία, εκεί οι πελάτες μπορούν να απολάυσουν φθηνότερα το φαγητό τους όπου υπάρχει και η ανάλογη ταμπέλα. Η άλλη η παλιά που βρίσκεται ακριβώς από πίσω σε άλλο δρόμο, οδηγεί στο roofgarden-βεράντα με άλλο διάκοσμο με θέα το λιμάνι και το εντυπωσιακό ηλιοβασίλεμα όπου ο καταστηματάρχης κάποιες μέρες της εβδομάδας έχει και ζωντανή μουσική με παραδοσιακά όργανα. Στην βεράντα αυτή ο τιμοκατάλογος είναι άλλος η είσοδος είναι άλλη και όπως είναι λογικό είναι άλλη η ταμπέλα. Δεν σερβίρισε ποτέ ο καταστηματάρχης με τις τιμές της μιας πλατείας στην άλλη αφού έχει διαφορετικό τιμοκατάλογο. Ο πελάτης διαλέγει που θέλει να καθίσει ανάλογα με τις προτιμήσεις του. Παρατηρούμε όμως ότι οι τιμές και στις δύο πινακίδες είναι από λογικότατες έως χαμηλές.

Θα ήταν σωστό να σερβίρονται οι πελάτες με φθηνές τιμές στην βεράντα ή θα ήταν σωστό να υπάρχουν ίδιες τιμές στην κλειστή αυλή με την βεράντα με την θέα και τη μουσική; Γιατί για παράδειγμα στο Hilton, στο Intercontinental σε αναρίθμητα μέρη υπάρχουν διαφορετικοί χώροι , διαφορετικές αίθουσες και διαφορετικές τιμές; Γιατί στα μέσα μεταφοράς υπάρχει η απλή θέση , η τουριστική, και η byssiness class (αναβαθμισμένη θέση) με διαφορετικές τιμές; Αν ο καταστηματάρχης σερβίριζε στην αυλή την κλειστή με τις τιμές του roofgarden θα λέγαμε ότι δουλεύει ακριβά. Να μην δουλεύουμε ακριβά, να πρέπει να απολογούμαστε όμως και γιατί δουλεύουμε φθηνά;

Για αποκατάσταση της αλήθειας λοιπόν και της αξιοπρέπειας του ανώνυμου επαγγελματία που αγωνίζεται να αντεπεξέλθει και να σταθεί στις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες αλλά και του επαγγελματισμού ενός νησιού ολόκληρου ζητάμε να δημοσιευθεί το άρθρο μας στο troktiko (εκεί που ο ανώνυμος αναγνώστης μας διέσυρε).

Με εκτίμηση

Για το Δ.Σ

Ο πρόεδρος

Γιάννης Β. Παπαδόπουλος

1 σχόλιο :

Ανώνυμος είπε...

Σιγα ρε Ναξιε που κυκλοφορουν προβοκατορες ... ειναι της CIA ή της KGB ? Ο ζαβος ο Μελανιτης παει να γελασει τους τουριστες, και μας την επεσαν οι πρακτορες ...