slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

ΔΗΘΕΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΛΑ ΛΕΓΟΝΤΕ ΠΕΡΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠHΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΝΑΞΟ ΚΑΙ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΑΣ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΣΤΗ ΝΑΞΟ ΔΙΕΝΕΡΓΗΤΑΙ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΑΛΚΟ ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΗΓΓΗΛΑΝ ΘΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΕΠΤΑΣΦΡΑΓΙΣΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ।ΗΔΗ Η ΕΞΤΡΑΤΕΙΑ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΜΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΠΡΩΣΩΠΙΚΑ ΤΗΝ ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ ΑΛΛΑ ΕΠΕΣΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΩΝ ΚΥΡΙΩΝ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΟ ΕΙΚΟΣΙ ΤΙΣ ΕΚΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΣΑΡΑΝΤΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ???ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΟΣΜΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΥΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ..........................ΜΗΝ ΜΑΣΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΗΡΟΙ। ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ωρες ωρες απορώ με τον εαυτό μου που κάθομαι και σπαταλώ τον χρονο μου να διαβάζω το Blog σας. Διαβαζω οτι θεωρείται την Δημοσιογραφο σοβαρή αλλα οτι έπεσε στην παγίδα κάποιων που τις πασάρουν νούμερα.. Αντίθετα την εταιρεία Αλκο, με πανελλαδική εμβελεια εταιρεία δημοσκοπησεων την αμφισβητείτε.. Θα ρισκάριζε η ΑΛΚΟ την αξιοπιστία της για ελάχιστα ευρω μπροστα στον τζίρο της που είναι εκατομμύρια; Οποιος και να εχει παραγγείλει την δημοσκοπηση θα τον αφησει η ΑΛΚΟ να πει οτι νουμερα θελει ενω τα προσυπογράφει; Τι ειναι αυτα που λετε και θεωρειστε και σοβαροι;Να αρχισω να παιρνω και εγω τηλεφωνα και να κάνω δημοσκοπήσεις τότε για να δουμε την αξιοπιστία. Αν η δημοσκοπηση δεν συμφερει αυτον που την ζητησε προφανως δεν θα δημοσιευσει, ισως, κανενα νουμερο αλλα δεν ειναι δυνατον να συζηταμε οτι τα νουμερα που θα δωσει η ΑΛΚΟ θα ειναι αμφισβητισιμα. Αλλα ακομα και στην περιπτωση που ισχύει κάτι τετοιο, αυτός που εχει την δύναμη και τις γνωριμίες και την γνώση να μαγειρεύει τα νουμερα σε μια τετοια εταιρεία προφανως μπορεί να κάνει πολλά και για το ιδιο το νησι και ειναι προτιμοτερος να γινει δημαρχος απο οποιονδηποτε αλλο..Ισως λοιπον θα πρεπει να ξανασκεφτείτε τι γράφετε και τι λετε γιατι ειναι κριμα για αυτους που μπαινουν και σας διαβάζουν ..

σχολιαστης είπε...

φιλε μου δεν γραφω πουθενα οτι θα δημοσιυσει η αλκο την δημοσκοπηση μιλαω για συγκεκριμενους ανθρωπους που θα παιρνανε τα αποτελεσματα σαν φημες και οπως εγραψα και η δημοσιογραφος μιλαει για πληροφοριες,τωρα αν θελετε τετοια ατομα να σας κυβερνουν συγχαρητηρια

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ,
αν δεν καταλαβαίνεις τι γράφεις δεν φταίω εγω. Φταίνε άλλοι.. Αν εσύ θέλεις να σε κυβερνούν ανθρωποι που δεν εχουν τελειώσει καν το σχολείο δεν μου κανει εντύπωση απο αυτα που καταλαβαίνω απο τα γραφόμενα σου.. Σεβάσου όμως τους υπολοιπους που κουράστηκαν να βλέπουν να τους διοικούν κάτι τετοιοι σε αυτόν τον Δήμο που θα έπρεπε να ήταν προτυπο για την Ελλάδα οχι για τις Κυκλάδες..Ελπίζω οτι η ΑΛΚΟ θα δημοσιευσει τα αποτελέσματα γιατι και εγω θελω πολύ να μάθω οι συμπατριώτες μου τι πιστευουν..