slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Kλακαδόρος του ΠΑΣΟΚ ο ΑΣΤEΙΟΣ κ. Χατζινικολάου

Μπράβο Ν.Δένδια τον έστειλες αδιάβαστο!!! το νεοπασοκο των ο 8
Η σημερινή σας εμφάνιση στο δελτίο ειδήσεων του ΑΛΤΕΡ με τον Ν.Δένδια, ήταν τραγική.
Όσοι είδαν τη συζήτηση νομίζω ότι θα συμφωνήσουν μαζί μου.
Υπήρξατε τόσο εμπαθής, ιταμός και προκλητικός με τον πρώην Υπουργό, που ο χαρακτηρισμός που πήρατε από το τηλεοπτικό κοινό για το απαράδεκτο ύφος σας, είναι...
"αξιολύπητος". Αυτό είναι κατάντια. Όσοι το είδαν καταλαβαίνουν. Με τους πολιτικούς ΝΔ, ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ, είστε "Κόναν ο Βάρβαρος", με τους πολιτικούς του ΠΑΣΟΚ και τον Καρατζαφέρη, είστε "κούλα η γλυκούλα".
Είναι σαν να έχετε κρεμάσει μια ταμπέλα στο κούτελο, που λέει "δώστε μου κρατική διαφήμιση, έχω οικονομικά προβλήματα, είμαι ΠΑΣΟΚ, πολύ ΠΑΣΟΚ, είμαι πολύ ΠΑΣΟΚ, ο ήλιος ο πράσινος ο ήλιος που ανατέλει μας οδηγεί, εμπρός στον αγώνα για μια Ελλάδα λεύτερη, σοσιαλιστική".

(Δένδιας)-:-Μόνο σαν αστείο μπορώ να εκλάβω την ερώτησή σας κ. Χατζινικολάου.

Αυτός ήταν ο διάλογος, που έκανε τον Ν.Χ. να επιτεθεί με ιταμό ύφος στον πρώην Υπουργό. Τόλμησε ο Δένδιας, να του αμφισβητήσει την αυθεντία και το αλάθητο του Πάπα...


Διαβάστε περισσότερα: http://taxalia.blogspot.com/2010/05/blog-post_6056.html#ixzz0obgiAye6


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ήρθε η ώρα να του τα λένε κατάμουτρα οι καλεσμένοι του Χατζηλαλάκη και να μη τον φοβούνται.
Ένα πουλημένο τομάρι και κλακαδόρος του ΠΑΣΟΚ, πολύ σωστά γράφετε, είναι και τίποτα άλλο.